PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
سرپرست وزارات ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کشور گفت: حضور دختران با حجاب اسلامی عظمت زن اسلامی را تکرار می‌کند و به این مساله تاکید دارد که ورزش بدون ارزش برای کشور فاقد اعتبار است.
کیهان ورزشی- 

کیومرث هاشمی صبح دوشنبه در مراسم ضمن تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رییس‌جمهور اظهار کرد: در این مراسم از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که همیشه حامی ورزش کشور است بهره‌مند شدیم و بعد از گذشت 2 سال از خدمت دولت سیزدهم ورزش کشور مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفته است. رییس‌جمهور همواره نگاه ویژه و متفاوت به امر ورزش دارد و به عدالت محوری و رفع مشکل مدال‌آوران تاکید داشته و دارد.

او ادامه داد: در شرایط کنونی که عرصه ورزش به یکی از ارگان‌های اصلی جنگ نرم تبدیل شده است قهرمانان و مدال‌آوران ورزش سفیران نظام جمهوری اسلامی مسوولیت صیانت و عرضه معرفت در میادین بزرگ بین‌المللی را برعهده دارند و بزرگ مردان و دلیر زنان با برگرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی با حضور در این میادین تلاش دشمنان را برای فرافکنی و کاش بذر ناامید نقش بر آب می‌کنند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: حضور دختران با حجاب اسلامی عظمت زن اسلامی را تکرار می‌کند و همواره بر این مساله تاکید می‌کنند که ورزش بدون ارزش برای کشور ما فاقد اعتبار است.

هاشمی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حمید سجادی گفت: رفع کامل دغدغه‌های قهرمانان و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت و مدال‌آوری پایدار نیازمند برنامه‌ریزی مدونی است که در این زمینه برنامه جامعی تهیه شده که در این برنامه می‌توان به مواردی همچون تلاش در جهت تهیه و تدوین احکام اثربخشی و مبتنی بر نیازهای ورزش کشور، طراحی و اجرای طرح‌های زودبازده با بهبود وضعیت مسکن و معیشت مدال آوران، طراحی و اجرای طرح‌های تحولی در حوزه ورزش همگانی به منظور افزایش سهم ورزش برای کاهش بیماری‌ها، حمایت از ورزش تربیتی، ترویج فرهنگ، اخلاق و معنویت در جامعه ورزش، حرفه‌ای سازی ورزش کشور با نگاه رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی، استفاده بهتر از نخبگان در عرصه‌های تصمیم‌سازی با رویگرد آینده نگری و.. اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که در آستانه اعزام کاروان ورزشی کشور به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هستیم سعی شده از نقطه نظر کیفی بهترین اعزام را داشته باشیم. با تمهیداتی که پیش از این توسط کمیته ملی المپیک و آقای سجادی در نظر گرفته شده بود سعی کردیم با بازید از اردوها در جهت حل مشکلات ورزشکاران و مربیان گام‌های موثری برداریم.

هاشمی در پایان گفت: امیدوارم این تصمیم حکیمانه رییس‌جمهور پیش از برگزاری بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی عاملی باشد برای حضور شایسته و کسب مدال‌های بیش‌تر ورزشکاران در رویداد پیش‌رو. امیدوارم با حمایت رییس‌جمهور و دولت سیزدهم مسیر اعتلا و پیشرفت ورزش روز به روز هموارتر و شاهد قله‌های ترقی در ورزش کشور باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار