PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
تیم امید ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی و مقدماتی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک مقابل ازبکستان شکست خورد و برای صعود باید منتظر نتایج سایر گروه‌ها باشد.
کیهان ورزشی-

تیم فوتبال امید ایران در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی زیر 23 سال آسیا و مرحله اول انتخابی المپیک از ساعت 17:30  در ورزشگاه تاشکند به مصاف تیم ازبکستان رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود ازبکستان به پایان رسید.
 تیم میزبان با این برد به صورت مستقیم به مرحله نهایی جام ملت های زیر 23 سال آسیا صعود کرد. ملی پوشان ما باید برای صعود منتظر نتایج سایر گروه باشند، زیرا 4 تیم برتر دوم گروه‌ها نیز به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و مسابقات مقدماتی در یازده گروه برگزار می‌شود.  
داور: هنا هتاب( سوریه) 
 کمک داوران: علی احمد( سوریه)، شریف ابوذبیده( فلسطین)  
 کارت زرد:فیض‌الله‌اِف، یلداشف، عباس‌بک فیض‌الله‌ا( ازبکستان) 
 گل: فیض‌الله‌اِف( دقیقه 47) برای ازبکستان  

 ترکیب تیم ازبکستان: ولادیمیر نظراُف، محمدقادر همرعلیوف، ابراهیم‌خلیل یلداشف، علی‌بک داورونوف، عبدالقادر خوشانوف، عمرعلی رحمان‌علیوف، جسوربک جلال‌الدینوف، عباس‌بک فیض‌الله‌اِف، عبدالرئوف بوری‌اف، حسین نورچائف و اولوگبک خوشیموف
  سرمربی: تیمور کاپدزه

  ترکیب تیم امید ایران:  محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان( از دقیقه 84 آریا یوسفی) ، حسین گودرزی، امین حزباوی، محمد جواد حسین نژاد، اللهیار صیادمنش( از دقیقه 84 آریا برزگر) ، یاسین سلمانی، امیر جعفری( از دقیقه 84محمد مهدی احمدی) ، محمد قربانی، علی پوردارا( از دقیقه 84 مهدی هاشمی نژاد)، محمدرضا بردبار 
 سرمربی: رضا عنایتی 

 اتفاقات مهم مسابقه:  تیمور کاپادزه سرمربی تیم ملی ازبکستان در دقیقه 4+45 اعتراض شدیدی به داور بازی داشت. وی معتقد بود به دلیل پاس رو به عقب بازیکن ایران و دریافت توپ با دست دروازه بان، داور باید خطا می گرفت. 

 شرح گل: دقیقه 47: پاس بلند پشت دفاع به فیض‌الله‌اِف رسید که او با یک کنترل خوب و یک شوت دقیق دروازه ایران را باز کرد. یک دقیقه قبل از این گل ملی پوشان ما گلزنی کردند که داور آن را آفساید اعلام کرد.  
 در نیمه دوم تیم امید ایران تا دقیقه 80 هیچ شوتی به سمتی دروازه ازبکستان نزد و تیم رضا عنایتی بازی ضعیف و نا امیدکننده ای را به نمایش گذاشت.  
برچسب ها: تیم فوتبال امید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار