PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده اعلام کرد.
کیهان ورزشی- 

 با توجه به شکایت فرشاد پیوس از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 6 میلیارد و 300 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 137 میلیون و 340 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهانT محکوم شد.

* همچنین در پرونده شکایت مصطفی صداقت از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 65 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. ضمن اینکه کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه مس شهر بابک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 720 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 700 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمد توتونچی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 17 میلیون و 440 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت سیما بیات از باشگاه بادرود تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 27 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت رضا شاه منصوری از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت 3 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 76 میلیون و 300 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محمدرضا مهاجری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 283 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار