PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
ملی‌پوشان قایقرانی کشورمان در همه ماده‌های آبهای آرام راهی فینال بازی‌های آسیایی شدند.
کیهان ورزشی- 

رقابت‌های آبهای آرام بازی‌های آسیایی هانگژو از امروز ۸ مهرماه در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ آغاز شد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در دور مقدماتی کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان به آب زدند که در گروه اول مقدماتی با حریفانی از کره، هند، فیلیپین، قزاقستان و تاجیکستان رقابت کردند و با زمان ۱:۵۳.۰۹۶ دقیقه دوم و به طور مستقیم راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و کره اول و سوم شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی دوشنبه ۱۰ مهر در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

سپهر ساعتچی و پیمان قویدل در دور مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان به آب زدند. ساعتچی و قویدل در گروه اول مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، تایلند، قرقیزستان، اندونزی، قزاقستان و ماکائو با زمان ۱:۳۸.۰۰۳ دقیقه اول و به طور مستقیم راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و قرقیزستان دوم و سوم شدند.

دور مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر با حضور هدیه کاظمی و الناز شفیعیان برگزار شد. کاظمی و شفیعیان در گروه اول مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان با حریفانی از تایلند، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۵۶.۳۷۹ دقیقه سوم و به طور مستقیم راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و سنگاپور اول و دوم شدند.

نبی رضایی در دور مقدماتی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر به آب زد. رضایی در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان با حریفانی از تاجیکستان، قزاقستان، چین تایپه، اندونزی و هند رقابت کرد و با زمان ۴:۰۲.۴۶۳ دقیقه دوم و مستقیما راهی فینال شد. در این رقابت قایقران چین تایپه اول و نماینده تاجیکستان سوم شدند.

علی آقامیرزایی در گروه دوم مقدماتی کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، هنگ‌کنگ، اندونزی، قزاقستان و سنگاپور با زمان ۳:۴۹.۶۰۳ به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و سنگاپور دوم و سوم شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار