PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۸۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
سرمربی تیم فوتبال الاتحاد گفت: سرمربی سپاهان را می شناسم و از این تیم انتظارات بالایی داریم.
کیهان ورزشی- 

نونو اسپریتو سانتو در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم الاتحاد و سپاهان، اظهار داشت: باعث افتخار است که در ایران حضور داریم. این بازی دوم ما در مرحله گروهی است. از سپاهان انتظارات بالایی داریم. بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارند. سرمربی آن‌ها را می‌شناسم. بسیار با کیفیت است.

*می‌دانیم امتیازات خارج از خانه چقدر برایمان مهم است

وی افزود: در بازی اول که برای ما خیلی مهم بود، پیروز شدیم. می‌دانیم امتیازات بازی بیرون از خانه برایمان چقدر می‌تواند مهم باشد. این هدفی است که فردا برایش می‌جنگیم. می‌دانیم در جوی بازی می‌کنیم که هواداران سپاهان از تیمشان حمایت خواهند کرد.

سرمربی الاتحاد گفت: امروز یک جلسه تمرینی داریم. سعی می‌کنیم خودمان را با شرایط زمین تطبیق بهتری بدهیم و خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم.

*زمان کوتاهی برای استراحت داشتیم

اسپریتو تصریح کرد: واقعیت این است که زمان کوتاهی برای استراحت داشتیم و این مساله شرایط را برای ما سخت تر می‌کند. تمام تلاشمان را کردیم بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و بازیکنان را به این بازی برسانیم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم دیروز به ایران سفر کنیم تا بتوانیم به خاطر پرواز خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم. بعد از اینکه بازی شروع شد تمام این مسائل فراموش می‌شوند چون بازیکنان و کادرفنی با تجربه‌ای داریم.

وی در مورد غیبت چندبازیکن الاتحاد، عنوان کرد: مدتیست که آن‌ها را در اختیار نداریم. حتی بازیکنانی داشتیم که برای تیم ملی عربستان بازی کردند تمام تلاشمان را کردیم بتوانیم از بازیکنان خوب و جوان استفاده کنیم تا با تجربه شوند. بازی‌ها را انجام می‌دهیم. گاهی بازیکنان در اختیار ما هستند و گاهی نیستند، ولی چاره‌ای جز ادامه دادن نداریم. به تمام بازیکنان اعتماد داریم و تلاش می‌کنیم راه حل مناسب را پیدا کنیم.

*در بازی با سپاهان باید پیروز شویم

سرمربی الاتحاد در خصوص شانس صعود از این گروه، گفت: همانطور که گفتم بازی اول خیلی برای ما مهم بود. در بازی فردا هم باید پیروز شویم. می‌دانستیم بازی سختی داریم. این ذهنیت را داریم. حریف ما قوی است و امیدواریم پیروز شویم. اگر پیروز شویم شرایط خیلی خوبی را رقم می‌زنیم. می‌دانیم مسابقات طولانی هستند و بازی به بازی پیش می‌رویم. بعد از بازی فردا باید ریکاوری کنیم. یک لیگ فشرده و تقویم فشرده‌ای داریم. بنابراین باید بازی به بازی پیش برویم.

*خوشحالیم که عبدالله معیوف را کنار خودمان داریم

اسپریتو در مورد دروازه‌بان تیمش برای بازی فردا، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که عبدالله معیوف را کنار خودمان داریم. او دروازه‌بانی بسیار عالی و از نظر شخصیتی هم بسیار حرفه‌ای است. باید ببینیم شرایط در بازی‌های آسیایی چگونه خواهد بود. این تصمیمی بود که گرفتیم. معیوف بسیار با تجربه است و این را به تیم می‌دهد. 2بار در این رقابت پیروز شده و حضورش برای ما مهم بود. او در 5 فینال حضور داشته و این برای ما بسیار مهم است. خیلی خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که کنار ما است.

*سپاهان تیمی هجومی و جنگنده است

وی در مورد جو ورزشگاه نقش جهان، گفت: ما قرار است با یک تیم بسیار خوب بازی کنیم. آنالیز کردیم. تیمی هجومی و جنگنده است که سرعت بالایی دارد. اولین بار است که در ایران حضور دارم ولی با افرادی که قبلا اینجا حضور داشتند و کار کرده‌اند صحبت‌های زیادی داشتم. می‌دانیم هواداران ایرانی بسیار مشتاق و علاقه مند هستند. با قدرت زیادی تیمشان را حمایت خواهند کرد ولی ما هم یک تیم بسیار حرفه‌ای و کاملا آماده هستیم. باید روی کارهای خودمان درون زمین تمرکز کنیم و به سروصدای هواداران دقت نکنیم.

*میزبانی از ما بسیار عالی بوده است

سرمربی الاتحاد درمورد سبک بازی تیمش، عنوان کرد: با توجه به مشکل باید راه حل پیدا کنیم. گاهی اوقات با 4 دفاع و گاهی با 3 دفاع بازی می‌کنیم. فردا به شما می‌گویم که چطور بازی می‌کنیم. باید با تمام تمرکزمان کار کنیم. می‌دانیم سپاهان تیم بسیار خوبی است ولی همانطور که فصل پیش نشان دادیم، تیم بسیار با کیفیتی هستیم و می‌توانیم شرایط خیلی خوبی داشته باشیم. فردا باید سازماندهی تیم خودمان را حفظ کنیم و سعی کنیم از استعداد بازیکنانمان نهایت استفاده را ببریم. امیدوارم بازی خوبی شود.

اسپریتو گفت: میزبانی از زمانی که در فرودگاه حاضر شدیم بسیار عالی بود. باید بابت این موضوع از شما تشکر کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار