PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۸۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
سرمربی آرژانتینی الدحیل بازی برابر پرسپولیس را سخت توصیف کرد با این حال گفت که تیمش برای سه امتیاز به میدان می‌رود.
کیهان ورزشی- 

الدحیل در بازی دوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. هرنان کرسپو،‌سرمربی الدحیل در نشست خبری قبل از بازی گفت: اطمینان دارم که می‌توانیم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم. چیزی نسبت به قبل تغییر نکرده و با قدرت و تلاش و حرفه‌ای‌گری کار کرده‌ایم تا بتوانیم در این رقابت مهم خود را نشان دهیم. برابر تیم بسیار خطرناکی بازی داریم که عناصر شاخصی دارد. به دنبال پیروزی و کسب امتیاز هستیم.

او ادامه داد: خوشحالیم که کوتینیو را جذب کردیم. با وجود آنکه او تنها یک ساعت برای ما بازی کرد اما یک پنالتی گرفت و یک گل زد. او می‌تواند با مهارت و توانایی‌هایی که دارد به ما کمک کند. از ابتدای فصل در استفاده از بازیکنان خارجی خود به مشکل برخوردیم به طوری که دیالو را نداریم و در بازی قبلی هم اولونگا نبود. خوشبختانه بازیکنانی داریم که می‌توانند هر جای خالی را در تیم پر کنند.

کرسپو در پایان گفت: در هر رقابتی که به میدان می‌رویم برای قهرمانی می‌جنگیدم. سال قبل برای نخستین بار به نیمه نهایی صعود کردیم اما این کافی نیست و باید برای قهرمانی تلاش کنیم. می‌دانیم که در گروه سختی قرار داریم. نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی و صعود به دور بعد به کار می‌گیریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار