PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۸۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
نایب رییس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: امیدواریم با دعای خیر مردم، زنان وزنه‌بردار بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.
کیهان ورزشی- 

بهداد سلیمی قهرمان سابق المپیک، جهان و بازیهای آسیایی و نایب رییس فعلی فدراسیون وزنه برداری در حاشیه بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: امروز خانم کریمی ساعت ۷ به وقت چین قرار است که با حریفان خود مسابقه دهد. وزنه برداران ما از امروز کار خودشان را شروع می‌کنند. فردا مسابقه‌ای نداریم و روز چهارشنبه رقابت مردان شروع می‌شود. بچه‌ها آماده هستند و اردوی خوبی بعد از مسابقات جهانی مردان در کشور چین داشتند. زنان هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.  

وی افزود: امیدواریم با دعای خیر مردم بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.

سلیمی در پایان تصریح کرد: متاسفانه کمی شرایط سخت شده و تا الان آن گونه که انتظار می‌رفت مدال طلایی کسب نشده است. ورزشکاران ما در تمام رشته‌ها تلاش خودشان را کردند ولی متاسفانه مدال طلای ما کم بوده و بار روانی و بار مدالی کاروان روی دوش کشتی، وزنه‌برداری و کاراته است. امیدواریم این اتفاق باعث نشود که فشار بیش از حدی به بچه‌ها وارد شود و استرس بیش از حدی داشته باشند و بتوانند کار خودشان را انجام دهند و ان‌شاءالله دست پر برگردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار