PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۸۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
سیدمهدی رحمتی قبل از بازی با الهلال گفت: الهلال تیم بزرگی در آسیا است اما ما خودمان را برای جنگ تمام عیار آماده کردیم.
کیهان ورزشی-

در نشست خبری پیش از دیدار نساجی و الهلال که فردا ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، سیدمهدی رحمتی، سرمربی نساجی ایران اظهار کرد: همانطور که می‌دانید فردا با پرافتخارترین و بهترین تیم قاره آسیا بازی داریم که چندین و چند سال است که در مسابقات قهرمانی زیادی به دست آورده و نتایج بسیار خوبی گرفته است. امسال هم شرایط الهلال با فوتبال آسیا متفاوت است و با توجه به بازیکنانی که جذب کرده و شرایط فوتبال عربستان، وضعیت خوبی دارند. در مقابل ما هم یک تیم بسیار جوان و با انگیزه و ماجراجو هستیم که امسال برای اولین بار در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم.  

وی ادامه داد: به دنبال اهداف بسیار بزرگی هستیم که مطمئنا با برنامه ریزی خوب در سال‌های آینده و جوانانی که داریم به آن خواهیم رسید. 
 سرمربی نساجی درباره مناسب نبودن کیفیت چمن ورزشگاه آزادی گفت: من نباید درباره ورزشگاه پاسخگو باشم. دیروز و پریروز بازدیدی شد اما هر چقدر تلاش کنند اتفاقی برای این بازی رخ نمی‌دهد. انگیزه‌های زیادی در تیم ما وجود دارد که خوب بودن یا بد بودن ورزشگاه را برای ما بی‌اهمیت می‌کند. مهم‌ترین نکته این است که کنار هواداران بازی کنیم و بتوانیم کنار خودمان داشته باشیم و از حضور مثبت‌شان استفاده کنیم. الهلال تیم بزرگی در آسیا است اما ما خودمان را برای جنگ تمام عیار آماده کردیم. تک تک بازیکنان از نظر روحی آماده هستند. با توکل به خدا و تلاش بچه‌ها می‌خواهیم سربلند از زمین خارج شویم. فردا ۲۵ ستاره دارم «گفته می‌شود به دلیل ستاره‌های الهلال نساجی شانسی برای برد ندارد» 
رحمتی در واکنش به این اظهار نظر گفت: الهلال بازیکنان بزرگی دارد که جزو مهره‌های تاثیرگذار تیم‌های ملی خودشان هستند اما من برای بازی فردا ۲۵ ستاره دارم که تک تک آن‌ها نقش تعیین کننده‌ای در بازی فردا دارند و می‌توانید بازی فردا را ببینید. اگر هر بازیکن با تمام توان و انرژی خود بازی کند یک ستاره خواهد بود. 
 سرمربی نساجی درباره خط خوردن بازیکنان سرشناس الهلال برای بازی فردا گفت: می‌شود به من بگویید کدام بازیکنان خط خورده‌اند؟ قدرت الهلال کجاست؟ شما می‌خواهید هر ۸ بازیکن خارجی آن‌ها بازی کنند؟ خبرنگاری که این سوال را مطرح کرده بود گفت که AFC چنین اجازه‌ای نمی‌دهد و رحمتی گفت: شما می‌خواهید اجازه بدهید؟ الهلال ۹ بازیکن خارجی دارد که در هر بازی می‌تواند از ۵ بازیکن استفاده کند. چه یک نفر از آن‌ها باشد یا نباشد روی قدرت‌شان اثری ندارد و آن‌ها با تمام قدرت و توجه به شرایط پیش رو به این بازی می‌آیند. آن‌ها تمامی بازیکنان در خط حمله را در اختیار دارند و فکر نمی‌کنم که قدرت‌شان کم شود. حرکت نیمار در بازی قبلی؟ ترجیح می‌دهم در این مسائل ورود نکنم. این در حیطه وظایف من نیست. امیدوارم در ادامه اتفاقات بهتری بیفتد. 
 
گفتنی است ؛ به علت قطعی برق سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی، نشست خبری سرمربی الهلال به ساعت ۱۸ امروز موکول شد.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار