PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
دیدار دو تیم نساجی و الهلال با برتری سه بر صفر شاگردان ژسوس به پایان رسید.
کیهان ورزشی-

دو تیم نساجی و الهلال در دیداری از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر شاگردان ژسوس به پایان رسید. 
جزییات این دیدار را در ادامه می‌خوانید. 

 نساجی ایران صفر - الهلال عربستان ۳
گل ها: میتروویچ ( دقیقه 18)، نیمار( دقیقه 58)، صالح الشهری( دقیقه 3+90) برای الهلال
 کارت زرد: امیر مهدی جان ملکی (نساجی) 
 کارت قرمز: سلمان فرج (الهلال) - امیرمحمد هوشمند (نساجی) 
 ترکیب نساجی: رشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، محمود قائدرحمتی (۸۲ - نونو)، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی (۶۰ - حسین زامهران)، صابر حردانی، محمدرضا عباسی (۷۸ - سعید غلامعلی بیگی) و محمدرضا آزادی (۷۸ - علا عباس). 

 ترکیب الهلال: محمد العویس، محمد البریک، موسی کولیبالی، علی البلیهی، الشهرانی (۸۱ - حسن التمباکتی) ، محمد کانو، سلمان الفرج، مالکوم (۵۶ - ناصر الدوساری)، میشل (۸۲- سعود عبدالحمید)، نیمار، میتروویچ (۹۰ - صالح الشهری). 

 موقعیت‌های حساس 
 سوت آغاز این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه توسط ما نینگ داور چینی به صدا در آمد. 
 دقیقه ۳: ارسال فرشید اسماعیلی و ضربه سر قائدرحمتی در دستان العویس قرار گرفت. 
 دقیقه ۴: پاس در عرض نیمار به میتروویچ و ضربه این بازیکن وارد دروازه نساجی شد اما داور این دیدار اعلام آفساید کرد و در ادامه کمک داور ویدیویی نظر داور را تایید کرد.
 دقیقه ۱۲: ارسال بریک به میتروویچ رسید و شوت این بازیکن در مقابل دروازه نساجی با واکنش رشید مظاهری دفع شد.  
گل اول الهلال: در دقیقه ۱۸ سانتر محمد البریک و ضربه سر میتروویچ در محوطه جریمه وارد دروازه نساجی شد تا الهلال با یک گل از شاگردان رحمتی پیش بیفتد. 
 در جریان حمله بازیکنان الهلال در دقیقه ۳۱ بازیکنان دو تیم طی یک برخورد با یکدیگر درگیر شدند که این مساله باعث شد داور با کمک VAR صحنه را بررسی کند و پس از آن امیرمحمد هوشمند و سلمان فرج از سوی داور چینی از بازی اخراج شدند. 
 دقیقه ۴۵: شوت میشل از پشت محوطه جریمه با فاصله کم از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت. دقیقه ۵۱: شوت سرکش محمدرضا آزادی از پشت محوطه جریمه با واکنش محمد العویس دفع شد. 
 گل دوم الهلال: اشتباه قائدرحمتی در دقیقه ۵۹ باعث شد تا توپ به محمد کانو برسد و پاس این بازیکن به نیمار در محوطه جریمه و ضربه این بازیکن در گوشه دروازه مظاهری جای گرفت. 
 دقیقه ۶۲: پاس کولیبالی پس از دریبل چند بازیکن نساجی و نفوذ به نیمه زمین نساجی به نیمار رسید و ضربه فنی نیمار به تیر دروازه مظاهری برخورد کرد و وارد دروازه نساجی نشد.
 دقیقه ۷۰: شوت اسماعیل بابایی در محوطه جریمه به تیر افقی دروازه برخورد کرد و روی خط دروازه فرود آمد و تبدیل به گل نشد.
 دقیقه ۷۹: شوت غلامعلی بیگی از بالای دروازه العویس به بیرون رفت. 

 گل سوم الهلال: در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده سانتر نیمار از روی نقطه کرنر و برگشت توپ در پشت محوطه جریمه به صالح الشهری رسید و شوت این بازیکن به تور دروازه مظاهری چسبید تا اختلاف به سه گل برسد. 
 در پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده سانتر غلامعلی بیگی و ضربه سر علا عباس به شکل خطرناکی از بالای دروازه العویس به بیرون رفت.
 این دیدار در نهایت با برتری ۳ گله شاگردان ژرژ ژسوس به پایان رسید.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار