PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۸۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با رد استعفای سیروس پورموسوی مدعی شد بعد از تعطیلات آنها با قدرت کار‌ را استارت خواهند زد.
کیهان ورزشی-

استقلال خوزستان در شبی که موقعیت‌های زیادی را هدر داد و یکی از طلایی‌ترین فرصت‌های آنها از روی نقطه پنالتی از دست رفت، بار دیگر اسیر طلسم دقایق پایانی شد و با دریافت گل در دقیقه ۹۰ مقابل پیکان شکست خورد. 
 بعد از این شکست سیروس پورموسوی در نشست خبری از استعفای خود خبر داد و مدعی شد دست مدیران باشگاه را در این زمینه باز خواهد گذاشت.
 امید علی نجفی سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در خصوص این اتفاق و تصمیم سرمربی تیمش گفت: بنده هفته گذشته در مصاحبه‌ای که با شما داشتم به این موضوع اشاره کردم. حمایت ما از جناب پورموسوی تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و طرفین به قراردادی قلبی و رسمی که امضا کرده‌اند پایبند خواهند بود. وی ادامه داد: شکست تلخی بود و همه ما از این موضوع ناراحت شدیم و بیشتر از همه قطعا آقای پورموسوی ناراحت هستند که ماحصل زحمت ایشان به نتیجه دلخواه نرسیده است. قطعا این تصمیمی احساسی بوده که در فضای بعد از بازی شکل گرفته و به هیچ عنوان از طرف ما پذیرفته نیست. قطعا آقای پورموسوی نیز به واسطه حمایت تمام و کمال مدیریت با قدرت به کار ادامه خواهند داد. آقای پورموسوی این رسمش نیست که بگویی استعفا و کسی که فصل گذشته تلاش فنی و ذهنی او به نتیجه بزرگی برای مجموعه تبدیل شده، باید با قدرت و بدون توجه به حواشی و هجمه‌ها کار را ادامه دهد.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار