PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای تورنمنت اردن با حضور ۱۰ بازیکن برگزار شد.
کیهان ورزشی- 

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی آماده‌سازی تورنمنت اردن از ساعت ۱۶ امروز در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

* دستیاران امیر قلعه‌نویی حدود ۳۰ دقیقه پیش از ورود بازیکنان به زمین، وارد آن شده و به چیدن موانع تمرینی پرداختند.

* هومن افاضلی، حمید مطهری، آنتونیو مانیکونه و سعید الهویی پیش از شروع تمرین جلسه‌ای با هم برگزار کردند.

* علیرضا محمد، مدافع پیشین پرسپولیس که در کلاس‌های مربیگری درجه A شرکت کرده نیز برای دقایقی وارد زمین شد و با مربیان تیم ملی صحبت کرد‌.

* در شرایطی که زمین شماره یک مرکز ملی همچنان شرایط نامناسبی دارد و کاملا زرد است، برای بهبود وضعیت آبیاری زمین شماره دو از یک کامیون تانکر استفاده شد‌

* پیش از شروع تمرین پیام نیازمند و رامین رضاییان دقایقی با سعید الهویی حرف زدند.

* خداداد عزیزی برخلاف اردوی قبلی تیم ملی روی صندلی‌های کنار زمین نشسته بود و در زمین چمن حضور فعالی نداشت.

* سید حسین حسینی، پیام نیازمند، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، محمد دانشگر، محمد جواد حسین‌نژاد، شجاع خلیل‌زاده و امین حزباوی ۱۰ بازیکنی بودند که در این جلسه تمرینی شرکت کردند.

* علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی ۳ بازیکن پرسپولیس به دلیل بازی روز گذشته در این‌تمرین حضور نداشتند و در ساختمان پک ریکاوری کردند.

* یک هوادار معلول در کنار زمین حضور که بازیکنان تیم ملی پیش از ورود به زمین با او خوش و بش گرمی کردند.

* بازیکنان تیم ملی پس از صحبت های مقدماتی قلعه‌نویی به ۳ گروه با کاورهای زرد(حزباوی، حردانی و دانشگر) سفید(رضاییان، محمدی و خلیل زاده) و آبی(چشمی و حسین‌نژاد) تقسیم شده و تمرین حفظ توپ را پیگیری کردند.

* دورازه‌بان‌ها نیز زیر نظر دینکا آلین تمرینات اختصاصی انجام دادند.

*صادق غفاریان، آنالیزور تیم ملی امید پس از حذف شاگردان رضا عنایتی در انتخابی المپیک  و بازی‌های آسیایی به کادر آنالیز تیم ملی بزرگسالان اضافه شده و امروز همراه با علی کمانگری، یکی دیگر از آنالیزورهای این تیم در حال بررسی دوربین هلی شات بودند‌.

*پس از گذشت حدود ۴۰ دقیقه از شروع تمرین، یک آمبولانس پشت درب ورودی زمین شماره ۲ مستقر شد تا در صورت مصدومیت احتمالی یک بازیکن به وضعیت وی به سرعت بیشتری رسیدگی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار