شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
کمیته استیناف رای خود را در خصوص پرونده شکایت سپاهان از استقلال صادر کرد.
کیهان ورزشی- 

کمیته استیناف آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

*در خصوص استیناف باشگاه تراکتور به طرفیت حسین علیزاده نسبت به رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت تجدید نظرخواه به پرداخت 5/568/000/000 ریال بابت مطالبات ناشی از قرارداد در تاریخ 12 آبانماه 1399و هزینه دادرسی در حق تجدید نظر خوانده صادر شد، با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در راس صادره، ایراد و اعتراض موثر که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید، به عمل نیامده و مستند به ماده 17 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، دادنامه عینا تایید و اعلام می شود. این رای قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه مس کرمان به طرفیت حمید طاهری فرد نسبت به رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت تجدید نظر خواه به پرداخت 2/033/160/000ریال بابت مطالبات تجدیدنظرخواه برابر قرارداد23 شهریور1390و هزینه دادرسی در حق تجدید نظر خوانده صادر شد، با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثر که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید، به عمل نیامده و مستند به ماده 17 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، دادنامه عینا تایید و اعلام می شود. این رای قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه تراکتور به طرفیت رضا دهقانی نسبت به رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت تجدید نظر خواه به پرداخت 15/030/000/000 ریال بابت باقیمانده دستمزد بازیکن برابر قرارداد16 آبانماه 1401 و هزینه دادرسی در حق تجدید نظر خوانده صادر شد، با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در راس صادره، ایراد و اعتراض موثر که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید، به عمل نیامده و مستند به ماده 17 آیین دادرسی کمیته وضعیت  بازیکنان فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، دادنامه عینا تایید و اعلام می شود. این رای قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه سپاهان اصفهان به طرفیت باشگاه استقلال تهران نسبت به رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به بی حقی تجدید نظرخواه به خواسته مطالبه غرامت بابت ثبت قرارداد با بازیکن (محمد محبی) بر مبنای ماده 21 RSTP صادر شد، با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در راس صادره، ایراد و اعتراض موثر که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید، به عمل نیامده و مستند به ماده 17 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، دادنامه عینا تایید و اعلام می شود. این رای قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه سپاهان اصفهان نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدید نظرخواه به پرداخت 510 میلیون ریال بابت تخلفات تماشاگران در بازی برابر استقلال تهران دائر بر پرتاب بطری به سمت تماشاگران حریف و پرتاب ترقه و فشفشه،با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در راس صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نمیاد، بعمل نیامده و مستندا به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه، صادر شده عینا تایید و اعلام می شود. رای صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس به طرفیت آریا برزگر نسبت به رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن قرار رد دعوی تجدید نظر خواه به خواسته مطالبه مبلغ 2میلیارد ریال و هزینه دادارسی بر مبنای توافق نامه در تاریخ 17 فروردین 1401 صادر شد، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید، به عمل نیامده و مستندا به ماده 17 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، دادنامه صادر و عینا تایید و اعلام می شود. این رای قطعی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار