PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
خبرنگار عربستانی به محمد صلاح ستاره لیورپول به خاطر سکوت در قبال جنایت های رژیم اشغالگر حمله کرد.
کیهان ورزشی- 

رژیم اشغالگر قدس در چند روز گذشته به شدت نوار غزه را بمباران کرده و در این حملات وحشی گرانه صهیونیست ها بسیاری از کودکان و زنان بی دفاع مسلمان به شهادت رسیدند.

نسل کشی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی صدای بسیاری از فوتبالیست های مشهور دنیا از جمله ریاض محرز، محمد الننی، مسعود اوزیل و سالم الدوسری را درآورده است.

محمد صلاح ستاره تیم ملی مصر و لیورپول ولی هنوز با گذشت چندین روز از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر به مردم فلسطین همچنان سکوت اختیار کرده ولی کاربران و هواداران مسلمان فوتبال انتظار دفاع از فلسطین را دارند.

در همین رابطه نواف الآسیوی خبرنگار عربستانی حمله ای بی سابقه به صلاح کرد و نوشت: منتظر چی هستی تا از فلسطین حمایت کنی؟  مسئله فلسطین مسئله هر مسلمانی است. بسیاری از فوتبالیست های بزرگ دنیای عرب از فلسطین حمایت کردند. تو محبوبیت زیادی داری قبل از این محبوبیت خود را از دست بدهی از فلسطین حمایت کن.

وی افزود: تو در سال جدید میلادی کریسمس به مسیحی ها تبریک گفتی و فقط به تبریک بسنده نکردی بلکه کاملا مثل مسیحی ها جشن گرفتی. زمان مرگ ملکه الیزابت به آنها تسلیت گفتی درحالی که می دانستی این فرد در نابود شدن چندین کشور در جهان نقش داشت.

خبرنگار عربستانی ادامه داد: به صورت خلاصه در هر اتفاقی که برای یهودی ها و مسیحی ها در دنیا رخ می دهد تو در زمینه رسانه ای اقدام می کنی ولی در اتفاقات برای مسلمان تو را نمی بینیم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار