PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
گاتزتادلواسپورت اعلام کرد مدیران اینتر مهدی طارمی را در زمستان به خدمت خواهند گرفت تا در اینتر به میدان برود.
کیهان ورزشی- 

نسخه امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در صفحه اول به بررسی مذاکرات اینتر برای آوردن مهدی طارمی به نراتزوری پرداخت. نام مهاجم پورتو در تابستان نیز مطرح شد و اکنون با توجه به اینکه او در تابستان قراردادش به پایان می‌رسد، طارمی می‌تواند ۶ ماه قبل از پایان قراردادش، مذارکات رسمی را برای پیوستن به تیمی دیگر از سر بگیرد . با توجه به اینکه او در تابستان می تواند به صورت مجانی از پورتو برود، سران این تیم پرتغالی برای جلوگیری از ضرر مالی به احتمال زیاد مخالفی با رفتن طارمی در زمستان نداشته باشند. 

گاتزتادلواسپورت طارمی را هدیه زمستانی مدیران اینتر به اینزاگی قلمداد کرد که می‌تواند در کوران رقابت‌ها خط حمله اینتر را تقویت کند. 

طارمی در سال ۲۰۲۰ به پورتو پیوست و به سرعت خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان لیگ پرتغال معرفی کرد. او هم‌چنین چندین بار در لیگ قهرمانان اروپا را تحت تاثیر قرار داد و یک بار یک گل شگفت انگیز قیچی برگردان مقابل چلسی به ثمر رساند.

ملی‌پوش ایرانی در سه فصل گذشته ۸۲ گل برای پورتو به ثمر رسانده است. او در کل دوران باشگاهی خود در مجموع ۱۹۳ گل به ثمر رسانده است. 

با اینکه بند خرید طارمی ۶۰ میلیون یورو است اما قراردادش تابستان آینده به پایان می‌رسد. به همین دلیل پورتو حاضر است او را در زمستان تنها با ۱۵ میلیون یورو آزاد کند. روزنامه‌نگاران ایتالیایی مدعی‌اند اینتر آماده پرداخت مبلغ درخواستی پرتغالی‌هاست. بنابراین می‌توانیم طارمی را در زمستان در سری‌آ ببینیم. طارمی در این فصل در ۱۰ بازی دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها