PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۸۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیکان پس از مساوی شدن بازی اسیر تجربه ما شد.
کیهان ورزشی-

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 3 بر یک تیم پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از میزبانی هیات فوتبال قزوین و همه مسئولانی که برای این بازی زحمت کشیدند، تشکر کنم. همچنین از هواداران تشکر می‌کنم که امروز هیجان خاصی به بازی داده و با حضور گرم‌شان شور و اشتیاق زیادی به بازیکنان ما برای انجام یک بازی خوب دادند. بازی راحتی نبود. نیمه اول را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم اما در ادامه پیکان بهتر بازی کرد و 3-2 موقعیت گل هم داشت.  
 وی افزود: حتی می‌توانست در این نیمه برنده از زمین خارج شود. تیم شایسته‌ای هستند و پیکان را تیم قوی و باکیفیتی دیدم.  نیمه دوم را هم خیلی خوب شروع کرده و به گل رسیدند اما پس از به تساوی کشیده شدن بازی، اسیر تجربه و عملکرد خوب بازیکنان ما شدند. پس از خوردن گل توانستیم تسلط خوبی روی بازی داشته باشیم و حوصله خوبی برای حمله کردن به خرج دادیم. حریف روی فشار حملات ما دچار اشتباه شد و همین فشار سبب شد به گل سوم هم برسیم.
 سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: بازی راحتی نبود در هر دو نیمه بازی سنگینی داشتیم. بازیکنانم نشان دادند کیفیت خوبی دارند و از همه آنها تشکر می‌کنم. برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. آنها به این دلیل که شایسته تقدیر هستند و همیشه سبب احترام هواداران‌شان می‌شوند باید مورد تکریم قرار بگیرند. از کسب این سه امتیاز و به هدف‌مان که کسب پیروزی در این بازی سخت بود خوشحال هستیم. 
 گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه بازی مقابل پیکان 48 ساعت پس از دیدار تیم ملی مقابل قطر و دیر اضافه شدن شاگردانش به اردو برگزار شد آیا دنبال تعویق این مسابقه بودند، عنوان کرد: در ابتدا از اتفاقی که برای مرتضی پورعلی‌گنجی افتاد واقعاً متأسف هستیم. همچنین این پیروزی به مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی،  دو بازیکن جوان‌مان یعنی علیرضا خدادادی و علیرضا عنایت‌زاده  که به تازگی عمل کرده‌اند، تقدیم می‌کنیم. مصدومیت پورعلی‌گنجی شوک خیلی بدی برای همه ما بود و هنوز آن را باور نداریم. اما متأسفانه حتی یک عذرخواهی و دلجویی کوچک از فدراسیون ندیدیم. او به دلیل بازی کردن برای تیم ملی کشورمان دچار چنین اتفاقی شده اما متأسفانه ساده از این قضیه گشتند و حتی یک عذرخواهی کوچک از پرسپولیس  نکردند. 
 وی گفت:‌ امروز هم میلاد سورگی 90 دقیقه بازی کرد. موضوع مشخص این است که وظایف همه بازیکنان در زمین معلوم است. قالبی در تیم ما تعریف شده و هرکس وارد این قالب کاری می‌شود می‌داند که باید چکار کند. بازی سختی برای جوانان ما بود و امیدوار هستیم به جز دو نفر سایر بازیکنان مصدوم نیز به زودی برسند. شرایط سخت است اما همه یک تیم هستیم و یک هدف داریم. برای رسیدن به این هدف باید بجنگیم و تلاش کنیم کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. اما امیدوارم به این تیم اهمیت داده شود.   
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار