PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
رئیس فدراسیون کشتی گفت: وزیر ورزش در نورد کشتی توجیه است و ما دغدغه‌ای در این خصوص نداریم.
کیهان ورزشی- 

علیرضا دبیر در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی در مسابقات جهانی، اظهار داشت: امیدوارم این جنایت صهیونیست‌ها سرخودشان بیاید. این جنایات را محکوم می‌کنم. این روزها حالمان خوب نیست و امیدوارم محور مقاومت بتواند درس خوبی به صهیونیست ها بدهد.

وی افزود: از وزیر ورزش تشکر ویژه می کنم. زمانی که او رئیس کمیته المپیک بود، یک بودجه بزرگی داد و گفت همه رشته ها هستند اما آخر سر، کشتی باید کار را در بیاورد. خدا را شکر وزیر ورزش خیلی توجیه است و ما دغدغه ای نداریم. 

رئیس فدراسیون با اشاره به حضور پیشکسوتان کشتی در این جلسه، با معرفی آنها، عنوان کرد: برزگر قبل از به دنیا آمدن من، رفیق پدرم بوده و گردن من خیلی حق دارد. از نوجوانان تا بزرگسالان ما را تربیت کرد. با فنون ابراهیم جوادی همیشه حال کردیم. آقای علی آبادی که همیشه الگو بوده است، محسن فر‌ح‌ وشی بزرگ ما و مربی من بود. اکبر فلاح که اگر نبود، اصلا سمت کشتی نمی آمدم. او همیشه قابل احترام است. همیشه دوست داشتم اکبر فلاح شوم اما نتوانستم. غلامرضا محمدی که خیلی چیزها در زیرگیری و این فنون به من یاد داد. علیرضا رضایی که از ۱۰ سالگی با هم بزرگ شدیم و رفیق خوب من است. صادق گودرزی که پسر خوب و قهرمان المپیک است و ان‌شاءالله روزی شهردار تهران می‌شود. محسن کاوه هم جوانی‌اش را برای من گذاشته است. ۳ یا ۴ ماه است می گویم بیا مدیر فنی تیم ملی شو اما ناز می کند!

دبیر تصریح کرد: ۹ ماه دیگر المپیک داریم و کشتی نباید عقب برود. همه ما امانت داریم. کشتی نباید بایستد. با ۹ مدالی که امسال گرفتیم مدال‌های جهانی و المپیک کشتی به ۳۲۴ رسید. هیچ رشته ای آنقدر مدال ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها