PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
فرنگی‌کار سنگین‌وزن کشورمان درباره حضور لوپز کشتی‌گیر اهل کوبا در المپیک توضیحاتی داد.
کیهان ورزشی- 

امین میرزازاده فرنگی‌کار سنگین‌وزن کشورمان درباره صحبت‌های مطرح شده و اعتراضاتی که کشتی به حواله خودرو فوتبالیست‌ها داشت، عنوان کرد: بار مدال‌اوری ورزش در بازی‌های آسیایی و المپیک بر دوش کشتی است، امیدوارم مسئولان نگاه مهربانانه‌تر به کشتی داشته باشند. 

وی درباره صحبت‌های کنعانی‌زادگان ملی‌پوش فوتبال کشورمان که گفته بود جامعه ورزش به او منصفانه حمله می‌کردند، گفت: من خیلی وارد این بحث‌ها نمی‌شوم چون همه چیز مشخص است‌. تمام تلاش ما این است با مدال آوری و افتخارآفرینی دل مردم را شاد کنیم. از مسئولان هم تقاضا داریم نگاه بهتری به کشتی داشته باشند تا در المپیک کشتی و سایر رشته‌ها بتوانند با مداراوری دل مردم را شاد کنند.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه صحبت‌های مبنی درباره بازگشت لوپز به کشتی مطرح شده چه برنامه‌ای برای مبارزه با او دارید؟ تصریح کرد: هیچ کاری در دنیا نشدنی و هیچکس در دنیا شکست ناپذیر نیست. همانطور که در این مدت با کادر فنی و مربیانم برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم کایالپ را شکست دهیم در این مدت باقیمانده تا المپیک هم می‌توانیم تلاش کرده تا هر حریفی را شکست دهم و خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم.

میرزازاده در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر تخلف کشتی‌گیران آمریکایی در مسابقات تصریح کرد: استفاده از مواد نیروزا بالا رفته در برخی کشورها بالا رفته است.
برچسب ها: میرزازاده ، کشتی ، پاداش
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار