PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۸۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران تعداد مدال‌های کاروان ایران را به ۳۲ رساند.
کیهان ورزشی- 

در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با رقابت پرش طول کلاس T12 پیگیری شد؛ جایی که امیر خسروانی حضور داشت. خسروانی که در پارالمپیک توکیو به مدال دست یافته بود، در بهترین پرش خود رکورد ۷.۱۹ متر را به ثبت رساند و موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شد.

در این رقابت «دونیار سالیف» قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۲۳ پاریس، رکورددار فعلی آسیا و جهان و قهرمان دوره قبل بازی‌های پاراآسیایی در جاکارتا، با حد نصاب ۷.۲۸ متر طلا گرفت و «دایکی ایشیاما» از ژاپن با ۶.۹۶ متر در رده سوم ایستاد.

کاروان ایران تاکنون ۱۲ طلا، ۱۲ نقره و ۸ برنز کسب کرده است.

صعود سه تیم از ایران به نیمه‌نهایی مسابقات پارا تیراندازی با کمان

در ادامه مسابقات پاراآسیایی هانگژو و در رشته پاراتیراندازی با کمان، نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم دوبل ریکرو بانوان با ترکیب زهرا نعمتی و سمیه رحیمی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تایلند به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.
تیم ایران فردا در نیمه‌نهایی به مصاف تیم اندونزی می‌رود.

دوبل کامپوند بانوان نیز با ترکیب مریم یاورپور و فرزانه عسگری در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۱۹ مقابل چین‌تایپه به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. تیم ایران فردا در نیمه‌نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.

تیم دوبل ریکرو مردان با ترکیب محمدرضا عرب عامری و غلامرضا رحیمی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه ۶ بر صفر مقابل مغولستان به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. تیم ایران فردا به مصاف تایلند می‌رود.

تیم دوبل کامپوند مردان با ترکیب علی سینا منشازاده و هادی نوری در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۵۰ مقابل چین‌تایپه شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار