PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۸۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
ملی‌پوش پاراوزنه برداری ایران مدال نقره این رشته را در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی بر گردن آویخت.
کیهان ورزشی- 

در ادامه روز نخست رقابت‌های پاراوزنه برداری چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی عصر امروز سه‌شنبه مسابقات دسته ۶۵ کیلوگرم برگزار شد و طی آن امیر جعفری به رقابت با ۵ حریف خود پرداخت.

جعفری که برای رسیدن به مدال طلا رقیب سرسختی از کشور میزبان را پیش رو داشت، در حرکت اول خود وزنه ۱۹۱ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم نیز وزنه ۱۹۳ کیلوگرم را بالای سر برد. او برای حرکت سوم وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی را انتخاب کرد و با مهار آن مدال نقره خود را قطعی کرد.

این در حالی بود که وزنه بردار چینی در حرکت اول خود وزنه ۲۰۶ کیلوگرم را مهار و مدال طلای خود را قطعی کرد. وی در حرکت دوم ۲۱۲ و در حرکت سوم ۲۱۸ کیلوگرم را مهار کرد و طلایی شد.

پیش از این محسن بختیار و سیدیوسف یوسفی در رقابت‌های دسته ۵۹ کیلوگرم به مدال نقره و برنز این رشته در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی دست پیدا کرده بودند.

پوررهنما: خوشحالم به اوج خودم بازگشتم/ پاراتکواندوی ایران از ابر قدرت‌هاست

مهدی پوررهنما بعد از کسی مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های آسیایی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستم به اوج آمادگی برسم، مدتی از مسابقات دور بودم. قبل‌تر در یکی دو مسابقه نتوانستم نتیجه خوبی بگیرم و با نقره و برنز تمام شد. خداراشکر توانستم در هانگژو جواب مزد زحمات مربیان و سایر دوستان را بدهم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که توانستم به اوج خود برگردم. سطح مسابقات فوق‌العاده بود. در دو بازی اول توانستم دو ازبک را شکست دهم و بعد در فینال توانستم با اختلاف حریفی از کشور میزبان را شکست دهم.  

پوررهنما گفت: پاراتکواندو یکی از ابر قدرت‌های دنیاست. ما همیشه سکوهای آسیایی و جهانی را داشتیم و چندین دوره پشت سر هم قهرمان آسیا شدیم. این مسابقات بازی‌های آسیایی است ولی با همان حریفان روبرو می‌شویم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار