PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پنالتی که بیرانوند گرفت نقطه عطف بازی بود که با هوش و درایت خودش این پنالتی را بگیرد.
کیهان ورزشی-
یحیی گل محمدی بعد از پیروزی 2 بر صفرمقابل استقلال تاجیکستان  در نشست خبری اظهار داشت:بازی کلا راحتی نبود شروع بازی متمرکز نبودیم و یک مقدار شروع خوبی نداشتیم، حتی آرامش خوب برای ایجاد موقعیت در ابتدای بازی نداشتیم اما رفته رفته در شرایط فنی قرار گرفتیم و توانستیم راحت تر بازی کنیم.در نیمه اول گل زدیم، در زمان خوبی هم گلزنی کردیم و در نیمه دوم با تمرکز بهتری نسبت به نیمه اول وارد زمین شدیم. با تفکر گلزنی به میدان آمدیم و به خواسته خود که گلزنی و بردن بازی بود رسیدیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: پنالتی که بیرانوند گرفت نقطه عطف بازی بود که با هوش و درایت خودش این پنالتی را بگیرد. موقعیت گلزنی را از حریف گرفت و از او ممنون هستیم امیدوارم روندی که در لیگ و  آسیا داریم طی کنیم تا شرایط ما در جدول بهتر شود.

گل‌محمدی در مورد تعویض انضباطی رفیعی و کنعانی‌زادگان در بین دو نیمه گفت: من در صحبت‌هایم گفتم یکسری مشکلات وجود دارد که مقداری تمرکز و آرامش را از تیم ما گرفته است و ریشه مربوط به این آرامش در  تیم را باید پیدا کنیم. مشخص است که این مشکلات از چیست اما احترامی که تیم ما به آن نیاز داشته و شرایطی که کسب سه قهرمانی مهیا نشد و اتفاقات قبل از بازی برای حسین کنعانی‌زادگان افتاد که تمرکز خوبی روی این قضیه نداشت. البته رفیعی هم در نیمه اول کارت زرد گرفته بود و ممکن بود با گرفتن کارت زرد دومش ما به مشکلات زیادی بخوریم.

وی تأکید کرد: انکار نمی‌کنم که این دو بازیکن درگیری لفظی با هم داشتند اما این موضوعات باید ریشه‌ای حل شود چون ما همیشه یک تیم متعهد بودیم و هستیم و ممکن است که در هر تیمی این مسائل اتفاق بیفتد. آنقدر این اتفاق شدید نبود که بخواهم در موردش صحبت کنم. هر دو از بازیکنان با تجربه و با کیفیت تیم ما هستند و این ممکن است در هر تیمی وجود داشته باشد و به وجود بیاید.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته بودید قراردادم فسخ شده اما مقابل پیکان روی نیمکت نشستید و قرار بود در جلسه هیأت مدیره وضعیت قرارداد شما بررسی شود با این شرایط در پرسپولیس ماندگار هستید یا نه، عنوان کرد: اتفاق خاصی نیفتاده ما کارمان را انجام می‌دهیم و در شرایطی هستیم که بازی‌های حساس و فشرده‌ای داریم. با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم. این مسئله را کلی می‌گویم که یکسری اتفاقات خاص در این تیم بیفتد مسئولیتش به گردن کادر فنی و بازیکنان نیست. من این قضیه را اینجا اعلام می‌کنم و با همه وجودمان کار می‌کنیم و با همه تمرکز کار می‌کنیم. با وجود همه محدودیت‌هایی که هست و با قدرت برای شاد کردن دل هواداران تمرین می‌کنیم و این کار را انجام می‌دهیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه پرداخت طلب بازیکنان قبل از بازی با استقلال تاجیکستان ظاهراً وعده و وعید بوده است، اظهار داشت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده  است. 

وی در مورد جو ورزشگاه و تماشاگران گفت: از هواداران تشکر می‌کنم. این برد را مدیون حضور هواداران و شور و شعف آنها در ورزشگاه هستیم. به خصوص در پنالتی هم که علی بیراوند هم خیلی تمرکز داشت. شاید پنالتی را هواداران گرفتند و گل‌هایی که ما زدیم را هواداران زدند. البته ما گل‌های خیلی قشنگی زدیم. یک کار تیمی خوب داشتیم و اینکه از هواداران تشکر می‌کنم. نمی‌دانم چگونه باید ارادت و دوست داشتنم را به آنها بگویم. از تک‌تک‌شان و به خصوص هواداران خانم تشکر می‌کنم. بانوان از زمین یک مقدار دور هستند آنها شایسته هستند که در بهترین جای ورزشگاه حضور داشته باشند. امیدوارم توجه بیشتری به این مسئله شود. چون دوست ندارم که هواداران خانم در یک جای پرت ورزشگاه حضور داشته باشند. خانم‌ها شایستگی دارند که نزدیک بازیکنان و زمین و بهترین جای ورزشگاه باشند. 

سرمربی پرسپولیس در مورد مشکلاتی که بین کشتی‌گیران و فوتبالیست‌ها در این چند روز به وجود آمده و این مسئله باعث می‌شود که تأثیر آن را در بازی بازیکن پرسپولیس ببینیم، عنوان کرد: حسین کنعانی‌زدگان وارد بازی نشد یک مصاحبه‌ای کرد که به نظرم حرف‌هایی که نباید می‌زد را مطرح کرد. صحبت‌هایی انجام داد که واقعی نبود شاید بزرگ‌نمایی کرد در مورد مبالغ و اعدادی که گفته شده بود. اما شاهد این بودیم که خیلی از ورزشکاران موضع گرفتند سر این داستان و من همین‌جا از همه آنها می‌خواهم فضای ورزش را با صحبت‌های خودمان خراب نکنیم. می‌دانم ورزشکاران برای ورزش کشور زحمت می‌کشند و حق‌شان است بهترین و بیشترین امکانات را در اختیار داشته باشند. همه ورزشکارانی که اکنون ورزش می‌کنند و برای کشورشان زحمت می‌کشند و مدال‌های رنگی می‌گیرند باید رسیدگی شود و نباید بین ورزشکاران تبعیض باشد من تا حدودی با این بحث موافق هستم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها