PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۸۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
علیرضا زارع به مدال طلای دوی ۱۰۰ متر در کلاس T35 در بازی‌های پاراآسیایی دست یافت.
کیهان ورزشی- 

 در آغاز چهارمین روز مسابقه دوومیدانی در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، صبح امروز فینال دوی ۱۰۰ متر در کلاس T35 برگزار شد.

در این مسابقه علیرضا زارع با حریفانی از هند ( ۲ نفر)، عراق و هنگ کنگ به رقابت پرداخت و با زمان ۱۲.۷۴ ثانیه به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت.

زارع که روز گذشته در دوی ۲۰۰ متر نیز طلا گرفته بود، همچنین موفق شد رکورد بازی‌های پاراآسیایی را که در اختیار یک ورزشکار هندی بود، ارتقا بدهد.

زارع: برای این دو طلا خیلی زجر کشیدم

دارنده دو مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: برای کسب این دو مدال طلا زحمت و زجر بسیار زیادی کشیده بودم.

علیرضا زارع پس از کسب دومین مدال طلایش در مسابقات پارادو ومیدانی بازی‌های پارا آسیایی هانگژو اظهار کرد: خدا را شکر که توانستم در دو ۱۰۰ متر هم مدال طلا بگیرم. روز گذشته هم در ۲۰۰ متر توانستم به مدال طلا برسم. خیلی برای این مدال‌ها زحمت و زجر کشیده بودم و خدا را شکر توانستم نتایج زحماتم را بگیرم.

وی ادامه داد: سطح این مسابقات بسیار خوب بود و رقبا خیلی به یکدیگر نزدیک بودند. البته رقیب اصلی من در پارالمپیک روس‌ها و اوکراینی‌ها هستند. امیدوارم در مسابقات جهانی و پارالمپیک بتوانم با آنها رقابت داشته باشم و باز هم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

دارنده دو مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو  عنوان کرد: اگر بخواهیم منطقی باشیم کار در پارالمپیک سخت است و من کمی با آن رکورد فاصله دارم. امیدوارم تمرین کنم و همینطور ادامه دهم تا سهمیه پارالمپیک را به دست بیاورم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار