PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۸۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
استقلال در دیداری پر برخورد و جنجالی برابر آلومینیوم اراک به پیروزی رسید.
کیهان ورزشی-

*استقلال تهران (1) 1 – آلومینیوم اراک (0) صفر
گل: آرمان رمضانی (37)
پاس گل: سعید مهری
داوی متوسط سیدرضا مهدوی با کمک علیرضا ایلدروم و امیررضا آشورماهانی
اخطار: رمضانی، مهدی پور و حسینی از استقلال، قهاری، موسوی، حاجی عیدی و تبریزی از آلومینیوم
اخراج: محمدحسین مرادمند (83) از استقلال
هوا: سرد
زمین: هموار
تماشاگر: حدود 15 هزار نفر
ورزشگاه: آزادی تهران – جمعه 5 آبان 1402 – ساعت 18
*استقلال: سیدحسین حسینی (4– کاپیتان)، کوین یامگا (3)، محمدحسین مرادمند (3)، آرمین سهرابیان (3)، ابوالفضل جلالی (3)، روزبه چشمی (4)، سعید مهری (4)، مهدی مهدی پور (3)(72 – امید حامدی فر)(2)، آرش رضاوند (3)(86 – ایمان سلیمی)(2)، مهرداد محمدی (3)(86 – جعفر سلمانی)(2) و آرمان رمضانی (3)(59 – گوستاوو بلانکو)(3)
سرمربی: جواد نکونام
*آلومینیوم: محمد خلیفه (3)، سیدمهران موسوی (3 – کاپیتان)، بهروز نوروزی فرد (3)، میلاد بدرقه (3)، احسان قهاری (2)(64 – میلاد فخرالدینی)(3)، یونس اکبرپور (3)، عارف حاجی عیدی (3)، امین جهان کهن (2)(64 – علیرضا نقی زاده)(3)، محمدمهدی لطفی (3)، مهدی لیموچی (3) و مرتضی تبریزی (3)
سرمربی: مجتبی حسینی
نگاه کلی: استقلال که با 15 امتیاز با پرسپولیس صدرنشین هم امتیاز بود به مصاف آلومینیوم اراک چهارم جدولی رفت. استقلال در نیمه اول بهتر بازی کرد و حتی یک گل هم به ثمر رساند. آبی ها حتی می توانستند یک گل دیگر هم توسط محمدی به ثبت برسانند که محمدی در صحنه مورد نظر ضعیف کار کرد. نیمه دوم، نیمه پر جنب و جوشی بود. آلومینیوم بیشتر صاحب توپ و موقعیت بود و می توانست به گل تساوی هم دست پیدا کند. آبی ها هم یکی دو موقعیت گلزنی را هدر دادند. بازی از دقیقه 70 به بعد، پرحاشیه شد و این موضوع کار داور را سخت کرد. او بارها از کارت زرد و قرمز خود برای آرام کردن بازی استفاده کرد. اخراج دقیقه 83 مرادمند می رفت که برای استقلال گران تمام شود، زیرا این تیم 10 نفره، زیر فشار حملات آلومینیوم قرار گرفت. داور هم برای نیمه دوم، 10 دقیقه وقت اضافی در نظر گرفت که حتی این زمان به 12 دقیقه هم رسید. با این حال استقلالی ها با حفظ دروازه خودشان، 3 امتیاز باارزش گرفتند تا هم به رکورد 100 درصدی پیروزی در بازیهای خانگی این فصل دست پیدا کنند و هم اینکه موقتا به صدر جدول صعود کنند. آلومینیوم هم گرچه باخت اما واقعا سیمای یک تیم بازنده را نداشت و نمره قبولی گرفت.
شرح گل: دقیقه 37 استقلال از سمت چپ صاحب ضربه کرنر شد که مهدی پور با پاس کوتاه، توپ را به مهری سپرد و این یکی با ارسالی تماشایی، رمضانی را به پرواز بلند دعوت کرد. رمضانی بالای سر خلیفه که از دروازه خارج شده بود، توپ را وارد دروازه آلومینیوم کرد.
حادثه ویژه: دقیقه 8+90 جبیره در یکقدمی دروازه استقلال، آن هم در سمت راست دیرک دوم به توپ ارسالی از زاویه مخالف ضربه زد و استقلال خیلی خوش شانس بود که این توپ با کمک دیرک دروازه و حسین حسینی، وارد دروازه نشد.
*برترین بازیکن میدان: سیدحسین حسینی از استقلال


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار