PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
ذوب‌آهن اصفهان در فولاد شهر اصفهان تراکتور را شکست داد.

کیهان ورزشی-

*ذوب آهن اصفهان(1)1    -تراکتور تبریز(0)صفر
گل: فردین یوسفی(28)
داوری متوسط  کوپال ناظمی با کمک  حسن انتظاری و علیرضا مراد  
اخطار: جواد محمدی ، آریاکیا  و آشوری از ذوب آهن و آلورز از تراکتور
زمین: هموار  هوا: خوب
ورزشگاه فولادشهر جمعه 5 آبان 1402 ساعت 18
*ذوب آهن: پارسا جعفری(3)، امیرحسین رنگرز(3)، محمد قریشی(3-کاپیتان)، نادر محمدی(3)، محمدجواد محمدی(3)، سجاد آشوری(3)(-70امید لطیفی)(2)، پوریا آریا کیا(3)، شایان مصلح(3)، مهرداد رضایی(3)، سبحان خاقانی(3)(70-پویامختاری)(2) و فردین یوسفی(4)
سرمربی:محمد ربیعی
*تراکتور: حسین پورحمیدی(3)، شجاع خلیل‌زاده(3-کاپیتان)، عارف آقاسی(3)، مهدی شیری(3)، سعید کریم آذر(2)(46-محمد قنبری)(2)، صفا هادی(3)(60-مهدی حسینی)(3)، سیامک نعمتی(2)(46-عارف رستمی)(2)، ریکاردو آلوز(3)، مهدی هاشم‌نژاد(3)، امیرحسین حسین‌زاده(2)(46-آلوارو خیمنز)(2) و مهدی عبدی(3)
سرمربی:پاکو خمس
نگاه کلی: ذوب‌آهن در شرایطی در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر میزبان تراکتور بود که هفته گذشته برابر مس رفسنجان شکست خورده بود. در مقابل شاگردان خمس نیز پس از شکست سه بر دو مقابل شمس آذر قزوین با انگیزه بالایی وارد این بازی شدند تا نتیجه هفته گذشته را جبران کنند. تراکتوری ها با شوت حسین زاده در همان دقایق اول بازی حمله را شروع کردند.در ادامه  ارسال مهدی شیری از سمت راست با ضربه سر مهدی عبدی مواجه شد اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. هر دو تیم در نیمه اول نمایش خوبی داشتند اما این ذوب آهن بود که پیروز به رختکن رفت. در دقیقه 50 پاس در عمق ریکاردو الوز در موقعیت آفساید به هاشم‌نژاد رسید و او توپ را گل کرد اما مردود اعلام شد.در ادامه در نیمه دوم تراکتور سعی داشت فشار بیشتری روی ذوب آهنی ها بگذارد که این فشار ها به نتیجه نرسید.
شرح گل: در دقیقه 28 شوت از راه دورفردین یوسفی در مسیر به عارف آقاسی برخورد کرد و در درون دروازه قرار گرفت.
حادثه ویژه: در دقیقه 3+90 توپ ارسالی با ضربه سر آقاجانپور همراه شد که توپ به دیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه هم حسینی نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.
*برترین بازیکن میدان: فردین یوسفی از ذوب آهن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار