PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
پزشک حسن یزدانی در خصوص وضعیت کنونی کشتی‌گیر کشورمان توضیحاتی داد.
کیهان ورزشی-

غلامرضا نوروزی درباره جراحی حسن یزدانی آزادکار کشورمان، اظهارداشت: حسن یزدانی سرمایه ورزش کشور است و فدراسیون پزشکی ورزشی وظیفه خود می‌داند در کنار این قهرمان شایسته باشد تا در مرحله اول سلامتی کامل خود را به دست آورده و در ادامه ضمن بازگشت به دنیای قهرمانی، شاهد کسب مدال خوشرنگ او در المپیک پاریس باشیم.

وی خاطر نشان کرد: طبیعی است پس از انجام عمل جراحی و با نظر پزشک معالج، فدراسیون پزشکی ورزشی هر اقدامی در جهت فیزیوتراپی و توانبخشی نیز لازم باشد برای یزدانی دریغ نخواهد کرد و این قهرمان عزیز ما نباید دغدغه ای جز بازگشت پرقدرت به دنیای قهرمانی داشته باشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: جا دارد از دکتر اصلانی بابت عمل جراحی سنگین و موفقیت آمیز این قهرمان ورزش کشور قدردانی کنم چرا که این پزشک متبحر مثل همیشه یار فدراسیون پزشکی ورزشی و یاور قهرمانان عزیز ما است.      
همچنین دکتر اصلانی در این خصوص گفت: حسن یزدانی از ناحیه تاندون‌های شانه راست دچار آسیب دیدگی شده بود و طی یک عمل جراحی شش ساعته تمام اقدامات لازم به شکل موفقیت آمیز انجام شد.
وی در تشریح دلیل طولانی مدت بودن این عمل جراحی گفت: عمل پیچیده‌ای بود و از سه ناحیه نیاز به ترمیم وجود داشت،در واقع می‌توان گفت سه آسیب طی یک عمل ترمیم شد.

این فلوشیپ جراحی دست درباره زمان بازگشت یزدانی به دنیای قهرمانی گفت: بین ۵ تا ۶ ماه دیگر او می‌تواند مرور فن کشتی را آغاز کند که در این رابطه توصیه‌ها و نکات لازم را تا زمان بازگشتش به دنیای قهرمانی به او خواهیم داشت و به امید خدا با آمادگی کامل راهی المپیک و صاحب مدال طلا شود.


برچسب ها: حسن یزدانی ، کشتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها