PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۸۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
تیم‌های گل‌گهرسیرجان و هوادار تهران در یک بازی جذاب به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند.
کیهان ورزشی-

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه قاسم سلیمانی برابر تیم هوادار تهران به میدان رفت.
 صحنه‌های حساس این دیدار که با تساوی ۳ - ۳ به اتمام رسید، از قرار زیر است: 
 در دقیقه ۲۰ بازی به دنبال دفع توپ ناقص مدافع هوادار توپ به سعید سحرخیزان رسید و این بازیکن با یک شوت تماشایی دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا گل‌گهر پیش بیفتد.
 این برتری تنها ۲ دقیقه دوام آورد و کریم اسلامی گل تساوی را در دقیقه ۲۲ بازی وارد دروازه گل گهر کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. 
در نهایت این بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با شروع نیمه دوم در دقیقه ۴۸ بازی این بار هم سحرخیزان موفق شد خودش و گل‌گهر را دو گُله کند تا سیرجانی‌ها در شروع نیمه دوم از حریف پیش بیفتند. 
در دقیقه ۶۵ این بار امین قاسمی‌نژاد روی پاس محسن سفیدچقایی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه گل‌گهر کند. اما این نتیجه تنها ۳ دقیقه دوام آورد و روبرت تورس روی ضربه ایستگاهی با ضربه فنی موفق شد در دقیقه ۶۸ گل سوم را وارد دروازه علیرضا حقیقی و هوادار کند.
 در دقیقه ۷۸ بازی باز هم قاسمی‌نژاد روی پاس محمد چهارمحالی موفق شد برای دومین بار دروازه تیم سابق خود را باز کند تا بازی را به تساوی ۳ - ۳ بکشاند. 
در پایان این بازی با همین نتیجه پایان یافت. 
گل گهر با این نتیجه ۹ و هوادار ۶ امتیازی شد.
 تیم داوری: سعاد وفاپیشه، فرهاد مروجی، علیرضا طاهرخانی و میثم حیدری
  ترکیب  گل‌گهر: محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، ابوالفضل رزاق‌پور، سامان فلاح، مهدی تیکدری، حمید بوحمدان، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، روبرتو تورس، سعید سحرخیران و مهدی ممی‌زاده. 
 سرمربی: مارینیوس اوزونیدیس 

 ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محسن سفیدچقایی، محمد چهارمحالی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و کریم اسلامی  
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار