ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۸۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: شکایت ما در زمینه رعایت سقف بودجه کلی است و شامل چندین باشگاه می‌شود.
کیهان ورزشی-

محمد رجائیان  در مورد شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از استقلال، اظهار داشت: از ابتدای داستان قانون جدید کارگروه ناظر بر قراردادها، 3-2 بار با فدراسیون فوتبال نامه نگاری کردیم. باشگاه خاصی هم مد نظر ما نیست. سازمان لیگ و فدراسیون با همکاری دستگاه‌های نظارتی برای کاهش هزینه‌ها و هرج‌ومرج در قراردادها دستورالعملی صادر کرده که هر باشگاهی اجرا نکند، مورد بازخواست و تنبیه قرار می‌گیرد.

ارقام قرارداد برخی باشگاه‌ها با واقعیت همخوانی ندارد

وی افزود: حالا اینکه چطور تنبیه می‌شوند به ما ربطی ندارد. شکایت ما کلی است و شامل باشگاه استقلال هم می‌شود. درمورد پرسپولیس هم که گفتند از این باشگاه شکایت کردیم چون نام چند باشگاه در آن شکایتنامه بود. باشگاه‌هایی که از نگاه ما، با توجه به بازیکنانی که جذب کردند و ارقام‌ بارگذاری شده آن‌ها در سامانه فدراسیون و سازمان لیگ با واقعیت همخوانی ندارد، مورد شکایت هستند. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید رسیدگی کنند چون حق باشگاه‌هایی مثل ما که استاندارد کار می‌کنند، ضایع می‌شود. حرف ما این است که به نظر می‌رسد برخی باشگاه‌ها این سقف و دستورالعمل را رعایت نکرده‌اند.

مهاجم خارجی استقلال جزئی از این پروسه است

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چون خبر شکایت از استقلال بعد از ثبت قرارداد بلانکو و مسابقه روز جمعه مطرح شد، تصور بر این بود که به خاطر اتفاقات مربوط به بازی بوده، گفت: البته بلانکو هم جزئی از همین پروسه است. شکایت ما دیروز ارائه شده اما حداقل 6 باشگاه شامل این داستان می‌شوند.
برچسب ها: آلومینیوم اراک
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها