شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۸۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
دارنده مدال طلای جهان از قبول پیشنهاد علیرضا دبیر برای کمک به کادر فنی تیم ملی خبر داد و گفت: اگر ببینم با دیدن من حال کسی بد می‌شود یا کارم را قبول نداشته باشند محال است بمانم.
کیهان ورزشی- 

اکبر فلاح درباره درخواست فدراسیون کشتی از او برای کمک به کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در راه حضور در المپیک پاریس و اینکه آیا این پیشهاد را قبول کرده یا خیر، اظهار کرد: صحبت‌هایی را با علیرضا دبیر در این رابطه داشتم. او به من گفت بیا و کمک کن. گفتم چه کمکی؟ گفت در مواردی مثل سر و گردن و زیرگیری بیا و به تیم کمک کن. من هم گفتم حتما هر کمکی بتوانم انجام می‌دهم.

قهرمان سابق کشتی جهان، افزود: باید به اردو بروم و ببینم بچه‌ها در خیمه زدن‌ها، گرفتن سر و گردن، پیچ و خم‌های کشتی، لول خوردن‌ها، زیرگیری و...چه مشکلاتی دارند تا با آن‌ها کار کنم و هر کمکی که بتوانم به تیم ملی خواهم داشت. این حضور من دائمی نیست و در مواقعی است که از من کمک بخواهند.

وی تصریح کرد: البته این کار در شرایطی است که شان و احترام من حفظ شود. اگر بدانم حضور من حال کسی را بد می‌کند امکان ندارد بمانم. اینکه بببینم بودن یا نبودن من فرقی ندارد قطعا آدمی نیستم که ادامه بدهم. اگر آن‌ها آدم‌هایی باشند که کار من را قبول داشته باشند و از من کمک بخواهند قطعا هر کمکی بتوانم می‌کنم اما اگر ببینم شرایط به صورت دیگری است ادامه نمی‌دهم.

فلاح ادامه داد: من اصول خودم را دارم و همیشه به آن‌ها پایبندم. امکان ندارد به مردمم پشت کنم یا شخصیتم را بفروشم. اگر جایی باشم که ببینم به درد می‌خورم حتما کمک می‌کنم اما اگر اینطور نباشد محال است ادامه بدهم. وقتی انتقاد می‌کنم می‌گویند خب خودت بیا کار کن و من هم باید قبول کنم چون وظیفه دارم اگر شرایط مهیا باشد به کمک کشتی بیایم. هدف من هیچوقت پست و مقام گرفتن نیست. من دنبال سرمربیگری و پست و مقام و این حرف‌ها نیستم. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها