PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره دیدار فردای تیمش برابر نساجی گفت: جهت بازگشت به روند پیروزی آماده هستیم.
کیهان ورزشی- 

پاکو خمس، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر نساجی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: این هفته تمرین خوبی داشتیم. محروم و مصدوم نداریم و با انگیزه برای بازی فردا آماده شده‌ایم. برای بازی فردا جهت بازگشت به روند پیروزی آماده هستیم.

او در خصوص انتقادش از بازیکنان گفت: من می‌خواستم بازیکنان ناراحت شوند و به خودشان بیایند. من مربی هستم و باید برای استفاده از بازیکنان به نحو احسن از همه ابزارها استفاده کنم. شاید گاهی این ابزار، کشیدن گوش آنها باشد. حرف‌های فضای مجازی را باور نکنید؛ فضایی است که مردم نظرشان را می‌نویسند و آدم‌هایی هم در این بین ترسو و دروغگو هستند و نظرشان را ارائه می‌دهند.

خمس همچنین گفت: اگر نساجی فردا همان طور که جلوی سپاهان بازی کرد، بازی کند یعنی با ۴ دفاع در لیگ و ۵ دفاع در آسیا، تیمی است که از لحاظ فیزیکی عالی کار می‌کند و آزادی یکی از بهترین مهاجمان است و باید تمرکز کافی را در خط دفاعی داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتقادش از بازیکنان معکوس عمل کرده و باعث حاشیه شده یا نه؟ گفت: من قبلا توضیح دادم. همیشه به تیمم امیدوارم. بین دو نیمه بازی با ذوب‌آهن خیلی چیزهای بدتری به بازیکنان گفتم و هدف این بود که به خودشان بیایند. بازیکنان در شرایط سخت بزرگ می‌شوند. تماشاگران باید به خاطر شکل بازی‌ای که می‌بینند امیدوار باشند. گاهی یک چیز را کاملا سیاه می‌بینند یا کاملا سفید.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا با امکانات موجود در فوتبال ایران می‌تواند فلسفه فوتبالی خود را ارائه دهد؟ گفت: مربی‌ها در فکر این هستند که بهترین کار را انجام دهند برای همین احساس می‌کنم هر چقدر تلاش کنم کم است. در دو بازی آخر در نیمه دوم بهتر بازی کردیم، نه در همه بازی‌ها. چهار بازی متوالی را بردیم و کسی حرفی نمی‌زد. وقتی چهار بازی را بردیم درست بودیم و الان درست نیستیم؟

خمس همچنین گفت: وقتی نتایج به دست نمی‌آید باید دلیل فوتبالی‌اش را پیدا کرد و حواسمان به فشار تمرینات است. چهار بازی را بردیم و هیچ بازیکنی نبود که خستگی احساس کند. الان فشار تمرینمان مانند گذشته است و فرقی نکرده است. در بعضی زمین‌ها که گوسفند هم جرات نمی‌کند وارد شود فوتبال بازی کردیم. چمن یادگار امام بهتر است اما در بازی‌های خارج از خانه به مشکل برمی‌خوریم.

خمس در پاسخ به این سوال که آیا این اقدامات و انتقاداتش از بازیکنان باعث ائتلاف بازیکنان علیه او نمی‌شود؟ گفت: «این حرف‌ها خیالی است و حتی در فیلم‌های تخیلی هم اتفاق نمی‌افتد. فکر شما خیلی تخیلی است. با چه کسانی اتفاق افتاده است؟» یکی از خبرنگاران گفت این اتفاق برای ناصر حجازی در سایپا افتاد و خود بازیکنان به این اتفاق اقرار کرده‌اند؛ خمس در واکنش به او جواب داد: «این حرف خیلی سنگین است، شما دارید به بازیکنان حرفه‌ای تهمت می‌زنید که حرفه‌ای نیستند. این حرف‌ها خطرناک است. اگر مدرکی دارید بیاورید تا در این مورد صحبت کنیم.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها