PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
سرمربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید تیمش باید روی کارهای دفاعی بیشتر کار کند.
کیهان ورزشی- 

تیم فوتبال هوادار در جریان هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (جمعه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی میزبان پیکان است. محمود فکری سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم چون پیکان تیم خوبی است. اگر روند دو هفته گذشته را حفظ کنیم می‌توانیم سه امتیاز این دیدار را بگیریم. در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و امتیاز گرفتیم. امیدوارم بازیکنان خودباوری داشته باشند تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.

وی افزود: ایوب کلانتری رباط صلیبی پاره کرده و عارف محمدی هم مصدوم است و آنها را در اختیار نداریم.

فکری همچنین گفت: دوست داشتیم بازی غروب برگزار شود اما قرار است ساعت ۱۵ برگزار شود. با توجه به ساعت بیدار شدن بازیکنان، کار ما سخت می‌شود چون باید صبحانه و نهار را یکی‌ کنیم. امیداریم هم نور استادیوم به اندازه کافی باشد تا بتوانیم ساعت ۴ و ۵ به بعد بازی کنیم.

او در ادامه گفت: در شروع فصل از برخی بازیکنان با تجربه ناراضی بودم اما الان شرایط آنها بهتر شده است. در ابتدای فصل از بازیکنان جوان استفاده کردیم و الان هم در کنار جوانان بازیکنان با تجربه هم بازی می‌کنند. آنهایی که جدید با من کار می‌کنند زمان می‌برد تا با شخصیت من آشنا بشوند. من با بازیکنان رو راست رفتار می‌کنم اما در جاهای دیگر زیر و رو می‌کشند و اینجا سورپرایز می‌شوند. بازیکن اگر تلاش کند به حقش می‌رسد. در جاهای دیگر شاید از بیرون تیم ترکیب را مشخص کنند اما در هوادار ترکیب را کادر فنی مشخص می‌کند.  

فکری همچنین گفت: با توجه به پتانسیلی که داریم من به نیمه دوم جدول فکر نمی‌کنم. توانایی ما بیشتر از این است. بازیکنان ما متوجه این شده‌اند و ما می‌توانیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. ما باید در بحث دفاع بهتر کار کنیم تا نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم.
برچسب ها: محمود فکری ، هوادار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار