PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۸۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
در لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل آلمالیق ازبکستان جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و خود را در قامت یک مدعی دوباره به آسیا معرفی کرد.
کیهان ورزشی-
در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم آلمالیق ازبکستان رفت که  مسابقه با نتیجه 9 بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید. این در حالی است که سپاهان دو گل دیگر هم زد که  VAR  آنها مردود شد.

با این برد سپاهان 7 امتیازی شد و به رده دوم جدول لیگ صعود کرد و پشت سر الاتحاد عربستانی 9 امتیازی ایستاد که سه امتیازش را با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و بدون بازی مقابل سپاهان به دست آورده است. آلمالیق ازبکستان هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

سپاهان با این 9 گل برای مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی الاتحاد عربستان هم خط و نشان کشید و خود را در قامت یک مدعی به فوتبال آسیا معرفی کرد. 

داور: کیم جونگ هیوک (کره‌جنوبی)

کمک‌ها: پارک کیونیونگ، ژانگ ژونگ پیل (کره‌جنوبی) 

کارت زرد: کاسیموف (آلمالیق) 

کارت قرمز: حسن اف از آلمالیق

گل: فرشاد احمدزاده (7)، رضا اسدی (59)، محمدجواد حسین‌نژاد (60 و 4+90)، محمد قربانی (63)، رامین رضاییان (70)، عیسی آل‌کثیر(88 و 78 - پنالتی)، شهریار مغانلو (82) برای سپاهان

ترکیب تیم سپاهان ایران: پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد کریمی( از دقیقه 70 برایان دابو) ، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 80 شهریار مغانلو) ، میلاد زکی‌پور( از دقیقه 70 آریا یوسفی) ، محمد دانشگر، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، احسان پهلوان و رضا اسدی( از دقیقه 70 عیسی آل کثیر) 

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم آلمالیق ازبکستان: ارگاشف، رحمانوف، کمیلوف، تورسانوف، کاسیموف، احمدعلی اف( از دقیقه 82 گرماتوف) ، کاسیموف، حسن اف، یوسینوف، گیوسوف( از دقیقه 73 دنیسوف) ، باکای( از دقیقه 73 امرزوکوف) 

سرمربی: کاسیموف 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار