PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۸۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
رئیس فدراسیون بوکس گفت: تیم ملی نوجوانان مدال‌های رنگارنگی را برای ما به ارمغان آوردند و ما را امیدوار کردند، البته این مدال‌ها ما را مغرور نمی‌کند.
کیهان ورزشی- 

مسابقات بوکس نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار شد و تیم ملی نوجوانان در این رویداد موفق به کسب پنج مدال(یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز) شدند. محمد صالح مصباحی مدال طلا کسب کرد. عبدالرحمان دارا مدال نقره گرفت، اشکان هاشمی، امیرمحمد رستم پور و عباس گرشاسبی نیز موفق به کسب مدال برنز شدند.

روح الله حسینی، رئیس فدراسیون بوکس در واکنش به این سوال که آیا از نتایج رقم خورده در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و جوانان راضی هستید یا خیر، اظهار داشت: ابتدا باید به تمام نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا خسته نباشید بگویم. حضور در این رقابت ها تجربه بزرگی بود که ملی پوشان ما کسب کردند. مهمترین موضوعی که باید در مورد آن صحبت کنم، این است که پیش از اعزام تیم های ملی نوجوانان و جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا ما نگران بودیم، چرا که قزاقستان میزبان مسابقات بود و کشورهایی مثل روسیه و ازبکستان در این مسابقات حضور داشتند و در حضور آنها کسب مدال واقعا دشوار بود اما خدا رو شکر تیم ملی نوجوانان نتایج خوبی کسب کرد و بچه ها مدال های رنگارنگی را به ارمغان آوردند و ما را امیدوار کردند البته این مدال ها ما را مغرور نمیکند و باید تلاشمان را دو چندان کنیم. ما در رده سنی جوانان یک مقدار بدشناسی آوردیم و با قرعه‌های سختی روبرو شدیم و برای همین نتوانستیم نتیجه بگیریم. به هر حال باید یک مقدار در مورد انتخاب و اعزام نفرات دقت کنیم و نفرات کیفی تری را به مسابقات اعزام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا قرار است کادر فنی تیم ملی جوانان هفته آینده در جلسه کمیته فنی حضور پیدا کنند و در مورد نتایج رقم خورده توضیحاتی را ارائه کنند، آیا زمان برگزاری جلسه کمیته فنی مشخص است یا خیر، گفت: زمان دقیق کمیته فنی مشخص نیست، اما هفته آینده بدون شک جلسه کمیته فنی تشکیل خواهد شد و کادرفنی تیم ملی جوانان باید در مورد نتایج رقم خورده توضیحاتی را ارائه کنند. در هر صورت اگر مشکلی وجود دارد باید مشکلات مطرح شود تا از سوی فدراسیون مشکلات حل شود تا در مسابقات بعدی مشکلی وجود نداشته باشد و در رویداد بعدی این فرصت هایی که در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد تبدیل به مدال شود.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت های خود، خاطرنشان کرد: ما استعدادهای خوبی در اختیار داریم و برای رسیدن به مدال در رده های سنی نیاز به زمان داریم. بدون شک موفقیت نیاز به برنامه ریزی مناسب، سرمایه گذاری، همدلی و کار تیمی دارد. ما برای موفقیت بوکس ایران برنامه های دقیقی را داریم. یکی از اهداف بزرگ ما استفاده کردن از مربیان خارجی است. تمام تلاشمان را میکنیم تا مربیان خارجی خوبی را که در شان بوکس ایران است، برای کشورمان جذب کنیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا قرار است لیگ بوکس به صورت یک لیگ متداوم برگزار شود،گفت: تمام برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم تا از سوم آذرماه لیگ برتر بوکس به شکل یک لیگ واقعی برگزار شود. تقریبا بیش از 15 سال است که لیگ به صورت واقعی برگزار نشده است. در طول این 15 سال گذشته، در مجموع یک یا دوبار مسابقات بوکس طی دو سه روز به نام لیگ برگزار شد که اصلا در شان بوکس کشورمان نبود.  حالا طبق برنامه ریزی های که انجام شده، قرار است لیگ برتر بوکس به صورت رفت و برگشت برگزار شود.کار بزرگی قرار است انجام شود و برای همین کار بزرگ هزینه زیادی شده و قرار است مسابقات لیگ بوکس هم به صورت مسابقات لیگ فوتبال در شهرهای مختلف برگزار شود. برگزاری مسابقات یگ از لحاظ مالی هم میتواند کمک حال بوکسور ها شود.
برچسب ها: بوکس ، حسینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار