PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱
در چارچوب شب نخست از دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سیتی‌زن‌ها موفق شدند صعود خود به دور حذفی را قطعی کنند و در مهم‌ترین بازی میلان در خانه، پاری‌سن‌ژرمن را مغلوب کرد. 
کیهان ورزشی-

 در گروه G، خیلی زود و در پایان دور چهارم تکلیف تیم‌های صعودکننده مشخص شد و منچسترسیتی و لایپزیش با شکست نمایندگان سوییس و صربستان، صعود خود به دور حذفی را قطعی کردند. 

 در گروه H اما پس از شکست غیرمنتظره بارسلونا مقابل شاختار، پورتو با پیروزی مقابل آنتورپ با کاتالان‌ها در صدر جدول هم امتیاز شد. مهدی طارمی ۶۸ دقیقه برای پورتو در این بازی به میدان رفت. د

ر گروه E، اتلتیکومادرید در واندامتروپولیتانو جشنواره گل به راه انداخت و با سلاخی قهرمان اسکاتلند به صدر جدول رفت.
 روخی بلانکو با ۶ گل سلتیک را در هم کوبیدند. 
 در دیگر بازی این گروه هم، لاتزیو در خانه فاینورد را با تک‌گل ایموبیله شکست داد تا با ۷ امتیاز جای فاینورد در رتبه دوم را بگیرد. علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۶ برای فاینورد به زمین رفت. 

 اما در گروه F ملقب به "گروه مرگ" اوضاع پیچیده‌تر شد. ابتدا دورتموند موفق شد با ۲ گل نیوکاسل را شکست دهد و پس از آن میلان در خانه موفق شد بازی یک بر صفر باخته مقابل حریف متمول خود را، با پیروزی ۲ بر یک عوض کند. 
 در این گروه، دورتموند با ۷ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، میلان و نیوکاسل به ترتیب با ۶، ۵ و ۴ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار