PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بازیکن سابق پرسپولیس را یک سال محروم کرد.
کیهان ورزشی- 

پس از صدور قرار دستور موقت برای سید سیروس پوموسوی "سرمربی" تیم استقلال خوزستان ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که وی جهت پاره ای توضیحات یکشنه 21 آبانماه باید در محل کمیته انضباطی حضور یابد.

بدیهی است عدم حضور در جلسه تعیین شده مانع از صدور رأی و اتخاذ تصمیم نخواهد شد.

همچنین با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، سپهر حیدری، بازیکن سابق تیم پرسپولیس به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

بر همین اساس در صورت درخواست تجدیدنظر خواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده 63 آیین نامه اخلاق، ظرف مدت یک هفته لایحه اعتراضی منضم به رسید پرداخت هزینه دادرسی را به کمیته اخلاق ارسال نماید.

دیدار تیم های نیروی زمینی تهران و سپیدرود رش در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار شد که از سوی فرشاد پیوس، سرمربی تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری و توهین به نماینده برگزاری مسابقه رخ داد. این تخلف در خور صدور قرار دستور موقت بوده و به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، وی از همراهی تیم خود در مسابقات محروم است و باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

رای صادره ظرف مهلت 2 روز پس از بلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.
برچسب ها: کمیته اخلاق
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها