PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
اعتراض به عملکرد داوری و درگیری بین هواداران دو تیم یکی دیگر از بازی‌های فوتبال پایه تهران را به حاشیه کشاند.
کیهان ورزشی-

دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان تهران از عصر روز پنجشنبه با برگزاری ۸ دیدار آغاز شد. در هفته شانزدهم این رقابت‌ها و از مهم‌ترین بازی‌ها تیم‌های آکادمی کیا و دوستی مهر از ساعت ۱۳ بعد از ظهر در ورزشگاه بعثت به مصاف هم رفتند.
در این بازی که با برتری دو بر یک تیم آکادمی کیا به پایان رسید اخراج یکی از بازیکنان تیم دوستی مهر در دقیقه ۵ و همچنین اعلام پنالتی برای این تیم 10 نفره در دقیقه ۸۸ باعث شد تا دو تیم اعتراضات شدیدی به عملکرد داور داشته باشند، اعتراضاتی که حتی بعد از سوت پایان بازی ادامه یافت و منجر به درگیری هواداران دو تیم شد.
متاسفانه در شرایطی که فوتبال پایه تهران سالهاست که با حواشی‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند پس از گذشت یک هفته از درگیری بازیکنان دو تیم پرسیان ایرانیان و پارسان مهر اسلامشهر  از سری مسابقات دسته اول امیدهای استان تهران که با زد و خورد شدید و چاقوکشی بازیکنان دو تیم توام شد و حتی مربی یکی ازتیم ها به علت ضربات چاقو کارش به بیمارستان کشیده شد این بار نیز شاهد اعتراض شدید هواداران و خانواده بازیکنان دوستی مهر به عملکرد داوری بودیم که این اعتراضات در ادامه منجر به درگیری شدید، غیرورزشی و ناخوشایند هواداران دو تیم و خانواده‌های آنان شد. 
اگر وساطت کادر فنی دو تیم نبود چه بسا شاهد اتفاقات ناگواری در پایان این بازی بودیم.
در این بازی که شاهد عدم حضور داور چهارم بودیم و یک فرد با لباس شخصی (کت و شلوار) بدون تابلو تعویض و با فریاد کنار خط  کار تعویض‌ها را انجام می‌داد!! هواداران دو تیم اعتراض‌هایی را به عملکرد داور از ابتدای بازی داشتند که این اعتراضات باعث شد پس از سوت پایان بازی هواداران وخانواده‌های بازیکنان تیم دوستی مهر با الفاظی رکیک و حمله به اتاق داوران به شدت به این موضوع اعتراض کنند. متاسفانه نیروی انتظامی که بخاطر کمبود نیرو کاری از پیش نمی‌برد تنها به اعتراضات و فحاشی هواداران نگاه می کرد و همین عدم برخورد با خاطیان باعث شد تا این حواشی به زد و خورد و درگیری هواداران دو تیم منجر شود.
نبود امنیت کافی در ورزشگاه‌ها، کادر نیروی انتظامی مجرب و همچنین روی آوردن به نتیجه‌گرایی که به فوتبال پایه هم سرایت کرده ازیک طرف و برگزاری بازی‌ها تحت هر شرایطی که باعث شده مسئولان برگزار کننده بازی‌ها فقط به فکر پر کردن تقویم مسابقات باشند از طرف دیگر سبب شده تا حاشیه بیشتر از متن و کیفیت فدای کمیت شود.
بدون شک میرشاد ماجدی که به تازگی ریاست هیات فوتبال تهران را برعهده گرفته باید خیلی سریع و طی جلساتی به آسیب شناسی و معضلات فوتبال پایه بپردازد تا فوتبال پایتخت که سخت درگیر حواشی، بی اخلاقی، درگیری و... مربیان، بازیکنان و عوامل اجرایی باشگاهها و در مقابل به محلی برای کسب درآمد و دلالی عده ای شده از این وضعیت خارج شود.
برچسب ها: فوتبال پایه
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار