PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۸۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
تیم ملی جودو جوانان پسران در مسابقات جودو قهرمانی آسیا پس از چهار سال دوری از میادین رسمی با کسب دو مدال برنز به کار خود پایان داد.
کیهان ورزشی-

مسابقات جودو جوانان قهرمانی آسیا که از روز شنبه ۲۷ آبان ماه با حضور ۱۷۲ جودوکار از ۱۵ کشور به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شده بود با کسب دو مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید. 
 امروز یکشنبه در روز دوم و پایانی هشت جودوکار کشورمان به روی تاتامی رفتند که حاصل تلاش آنها دو مدال برنز بود.  
در وزن ۱۰۰- کیلوگرم امیر پویا نوحی پس از یک دور استراحت، نتیجه را به «شوراخ ماتوف» ازبکستانی واگذار کرد و در گروه شانس مجدد هم به «ویشال» از هند بازی را واگذار و از گردونه رقابت ها کنار رفت. محمد حسین یاقوتی در همین وزن دور اول را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و سپس به «پارک» از کره جنوبی باخت. یاقوتی در گروه شانس مجدد برابر «آلتانگریل» از مغولستان را از پیش رو برداشت. وی  در دیدار رده بندی «چن تسای» از چین تایپه  را شکست داد و به نشان برنز دست پیدا کرد. 
 در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم امیر عباس موحد در نخستین مبارزه خود «ژان تیلک» از قزاقستان را شکست داد و سپس با برتری مقابل «گانتولگا» از مغولستان به نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله نتیجه را به «ژولداشکازیف» از قرقیزستان باخت و به دیدار رده بندی رفت. مودحد برای کسب مدال برنز در دبدار رده بندی به مصاف «سعود منانی» از عربستان رفت و پس از کسب پیروزی روی سکوی سوم ایستاد و دومین نشان برنز کشورمان را به خود اختصاص داد.  
برچسب ها: جودو
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار