PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۳۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز 2 امتیاز از پرسپولیس گرفتند و یک امتیاز به استقلال دادند.
کیهان ورزشی-

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال در شهرآورد 102 پایتخت اظهار داشت: در مجموع بازی جاندار و خوبی بود. در نیمه اول توانستیم بازی را کنترل کرده و گردش توپ خیلی خوبی داشتیم. یک تا 2 موقعیت خیلی خوب هم داشتیم. توانستیم این بازی را خوب مدیریت کرده و به دروازه حریف برسیم. از ضربات ایستگاهی خوب استفاده کردیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم. در نیمه دوم تیم حریف با فشار شدیدتری بازی کرد. از بچه‌ها انتظار داشتم پاس‌های بیشتری در زمین استقلال بدهند اما این اتفاق کم افتاد. 

 *بازیکن استقلال خودش را روی نعمتی انداخت
  وی افزود: با همه این صحبت‌ها توانستیم به گل برسیم و یادم نمی‌آید در جریان بازی موقعیت خاصی به حریف داده باشیم. خیلی خوب عمل کردیم و استقلال بیشتر روی توپ‌های بلند و اوت دستی فشار گذاشت. بچه‌های ما نیز خیلی خوب توانستند این تاکتیک حریف را کنترل کنند اما روی یک صحنه‌‌ای که هیچ اتفاقی نیفتاد و بازیکن استقلال خودش را روی علی نعمتی انداخت و زانویش را  گرفت داور اعلام پنالتی کرد در حالی که اصلاً زانوی نعمتی درگیر این صحنه نبود.

 *نمی‌دانم داوران عراقی را از کجا آورده بودند! 
 سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: این صحنه مقابل چشم خود بنیادی‌فر اتفاق افتاد و در ابتدا تصمیم درستی گرفت. در آن جو و فشار اگر 5 تا 10 درصد هم  احساس می‌کرد حرکت نعمتی پنالتی بود قطعاً خطا می‌گرفت اما لازم نبود آن صحنه به VAR برود. نمی‌دانم داوران عراقی را از کجا آورده بودند. احتمالاً از همان کشور آوردند. چگونه چنین صحنه‌هایی را خیلی زود به VAR می‌بردند. در شرایطی که بازیکن حریف (امید حامدی‌فر) در دقیقه 60 حتی نباید کارت زرد می‌گرفت بلکه باید مستقیم اخراج می‌شد. تا این اندازه عجیب بودن تصمیمات VAR تعجب‌آور است. انتظار داشتیم خود بنیادی‌فر که صحنه را دیده تصمیمش را زیر سؤال نبرد. روز خوبی برای داوری نبود. 

 *اگر قرار است VAR به این شکل بیاید، نیاید بهتر است
  گل‌محمدی ادامه داد: اگر قرار است به این شکل VAR به فوتبال ما بیاید اگر نیاید خیلی بهتر است. از این به بعد تلاش نکنیم هزینه باشگاه‌ها را بالا ببریم. خودتان را به دردسر نیندازید. اگر VAR نباشد هم بازی قشنگ‌تر می‌شود و هم اشتباه داوری اینقدر تا این اندازه محرز نمی‌شود واقعاً عجیب بود با وجود VAR این همه اشتباه دیدیم.  

 *امروز 2 امتیاز از پرسپولیس گرفتند  
 وی در واکنش به این موضوع که برخلاف صحبت‌های او جواد نکونام اعتقاد دارد داور یک پنالتی دیگر نیز برای استقلال می‌گرفت و در شرایطی که در نیمه اول پرسپولیس فقط 15 دقیقه توپ را در اختیار داشت نیمه دوم کاملً در اختیار استقلال بود، عنوان کرد: در مورد نظر دیگران صحبت نمی‌کنم. هر کسی نظر خودش را دارد که برایش قابل احترام است. صحبت‌های من نظر کارشناسان و صحنه‌های واضح دیده شده  است.امروز 2 امتیاز از پرسپولیس گرفتند و یک امتیاز به استقلال دادند کل اتفاقات بازی امروز همین بود.  

 *باید از حق خودمان بیشتر دفاع کنیم 
 سرمربی پرسپولیس در خصوص دلیل اتفاقاتی که علیه این تیم در زمینه داوری یا هر موضوعی دیگری می‌افتد و همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا با خودش مشکل دارند یا باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم دلیلش این است که ما احترام می‌گذاریم و رعایت می‌کنیم. یا حجب و حیا داریم. وقتی چنین احساسی به آنها دست می‌دهد می‌گویند هر کاری بخواهیم می‌کنیم و هر بلایی بخواهیم سرشان می‌آوریم زیرا ما که حرفی نمی‌زنیم. مقصر خودمان هستیم باید از حق خود بیشتر دفاع کرده و شلوغ‌بازی دربیاوریم. این کارها در فوتبال ایران جواب می‌دهد. قبل از بازی می‌آیند و در مورد داوری دربی‌های گذشته صحبت می‌کنند. این کار فشار زیاد گذاشتن روی داور است. 

 *کمیته انضباطی در برخورد و صدور رای دچار دوگانگی هستند 
 گل‌محمدی افزود: دوستان کمیته انضباطی‌ هم با توجه به رفاقت‌های‌شان در برخورد و صدور رأی دچار دوگانگی می‌شود این مسائل واقعاً‌ زیاد است و آن را کاملاً حس می‌کنیم.  از آنجایی که مدیرعامل استقبلال با رئیس فدراسیون رفاقت دیرینه و صمیمی دارد نباید حق یک تیم دیگر را ضایع کنند. عضو کمیته انضباطی هم همین‌طور؛ از باشگاه پرسپولیس انتظار دارم از حق هواداران و بازیکنان قوی‌تر و محکم‌تر دفاع کند. یک جایی باید داد زد و یک جایی باید هوار بکشیم. نمی‌گویم باید بی‌احترامی کنیم اما جایی باید از حق باشگاه پرسپولیس دفاع کرد این انتظار همه ما است تا الان حجب و حیا به خرج دادیم. دوست ندارم از این کلمه استفاده کنم اما باید از این به بعد جری‌تر و پرروتر باشیم. در فوتبال ایران این چیزها لازم است و جواب می‌دهد.  

 *برخی مشکلات، انرژی و زور تیم را گرفت 
 وی در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد به بن‌بست رسیدن تیمش از لحاظ تاکتیکی و مسائل روحی و روانی سبب شده پرسپولیس نتایج همیشگی را کسب نکند، گفت: دلایل موجود برای من کاملاً روشن است. جایش نیست که در مورد این مسائل اینجا صحبت کنم. قبلاً صحبت‌های زیادی شده بحث دیگری که وجود دارد این است که فشردگی زیادی در آسیا و لیگ برتر داشتیم. با توجه به مصدومان مختلف، بیماری و سرماخوردگی بازیکنان تیم روند رو به جلوی تیم گرفته شد. من هم قبول دارم و انتظارات من از بازیکنان بیش از این است. اما برخی مشکلاتی که داخل یا بیرون تیم وجود داشته سبب شد انرژی و زور تیم گرفته شود.  

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی زادسرور
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
0
واقعا پنالتی گرفته شده به نفع تیم استقلال، پنالتی نبود و خطایی در محوطه جریمه اتفاق نیافتاده بود. داوری 1 امتیاز تقدیم تیم استقلال نمودند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار