PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین به بازگشت امتیازات کسرشده تیم‌های سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.
کیهان ورزشی-

تصمیم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مبنی بر بازگرداندن چهار امتیاز سپاهان و یک امتیاز پرسپولیس، واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است. 
 سعید دقیقی سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین که نخستین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند نیز به این تصمیم جنجالی واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی متنی را منتشر کرد.  
در پیام آمده است: 
 با کیفیت‌ترین، سالم‌ترین تیم ادوار لیگ یک بدون تقصیر همچنان با منفی سه ... اگر تخلف انضباطی در بحث فیرپلی مالی تیم‌های امتیاز کسر شده محرز است، چطور کمیته استیناف به بازگرداندن امتیازات رای داده است. در این جدول اگر تیمی از بحق فیرپلی مالی و سقف بودجه عدول کرده است در واقع در حق بقیه تیم‌ها اجحاف کرده است و ملزوم جریمه. چرا؟؟؟ چون در مقام رقابت عادلانه قانون را شکسته است. اگر صلاح دیده‌اید برای اینکه جدول یکپارچگی داشته باشد قابل احترام و بجا، ولی جای سوال است که شمس آذر بدون اینکه در حق هیچیک از تیم‌های جدول اجحاف کرده باشد چرا باید با منفی سه امتیاز ادامه بدهد؟! این چه عدالتیست. از ریاست محترم فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته انضباطی و استیناف خواهشمندیم امتیازات ما را هم برگردانید تا جدول کاملا یکپارچه شود.     
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها