PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳
مدیر سپاهان می‌گوید عضو کمیته انضباطی علاقه رنگی دارد و با اعلام رقمی که کذب محض است، روح و روان بازیکنان سپاهان را به هم ریخته است.
کیهان ورزشی-

فدراسیون فوتبال روز (چهارشنبه)، یک روز پیش از دیدار سپاهان و گل‌ گهر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سپاهان باید قرارداد پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان را اصلاح کند و استفاده از آنها منوط به اصلاح قراردادشان است.
 پس از اعلام رای کمیته انضباطی باشگاه سپاهان نسبت به این مساله واکنش نشان داد و اعتراض خود را اعلام کرد.
 مورایس تهدید به استعفا کرد و هواداران سپاهان نسبت به این مساله واکنش تندی نشان دادند. 
پس از واکنش اعضای کمیته انضباطی نسبت به مشکل قرارداد بازیکنان باشگاه سپاهان، حالا رضا فتاحی، مدیر این تیم در این خصوص پاسخ و نسبت به حواشی چند روز اخیر واکنش نشان داد.  

رضا جاودانی علاقه رنگی دارد
  او درباره صحبت‌های رضا جاودانی در خصوص قرارداد پیام نیازمند عنوان کرد: رضا جاودانی گفته بود به خاطر مشکلات اقتصادی مردم از تلوزیون کنار رفت اما آیا نمی‌داند این پولی که به باشگاه سپاهان می‌دهند، از مردم و زحمت کارگران کارخانه فولاد مبارکه می‌آید؟ این جریمه چهل میلیاردی باید از جیب همین کارگران به حساب فدراسیون واریز شود. البته ما می‌دانیم او علاقه رنگی دارد! آقای جاودانی اکنون یک قاضی است. پیام نیازمند ۴۸ ساعت است اعصابش خورد است و قراردادش را پیش من آورده و می‌گوید کجای این قرارداد ۱۶۰ میلیارد تومان است! لطفا به مردم دروغ نگویید.  

رقم اعلام شده قرارداد نیازمند کذب محض است
  فتاحی اضافه کرد: این رقم اعلام شده برای قرارداد نیازمند کذب محض است. تاکید می‌کنم که کذب محض است. ۴۸ ساعت است روح و روان بازیکنان تیم ما بهم ریخته است. نمی‌شود که به خاطر علایق رنگی مردم و بازیکنان آزرده خاطر شوند. البته جاودانی در آخر مصاحبه‌اش حرفش را اصلاح کرده بود اما در همان اصلاح هم اشتباه کرده بود. من از فدراسیون فوتبال انتظار با جاودانی برخورد قاطع شود. چرا اعضای کمیته انضباطی در برنامه‌ دیگری مصاحبه می‌کنند اما در تلویزیون ملی صحبت نمی‌کنند؟ این سوالات در ذهن مردم به وجود می‌آید.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها