PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه با اینکه بازیکنان فوق‌العاده با تجربه‌ شده و قرعه خوبی هم نسبتاً‌ داریم، تیم ملی می‌تواند با یک آمادگی خوب تا فینال برود.
کیهان ورزشی-

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه با مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم که در این شهر خوب و مردمان باصفا حضور دارم. از همه پرسپولیسی‌ها که در این شهر از ما استقبال کردند تشکر می‌کنم از تک‌تک‌شان ممنون هستیم. آخرین بازی نیم‌فصل را فردا برگزار می‌کنیم و با توجه به وضعیتی که در جدول لیگ هم و ما و هم مس رفسنجان داریم می‌تواند باعث شود شاهد یک بازی خوب از سوی هر دو تیم باشیم. مس رفسنجان در این چند بازی آخرش خوب نتیجه نگرفته است اما چون دوست دارند شرایط‌شان را در جدول درست کنند و بازی‌های خوبی انجام می‌دهند من فیلم بازی‌های‌شان را دیده‌ام در چند بازی اصلاً مستحق باخت نبودند. 

 *فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود 
 وی افزود:‌ مس رفسجان تیم خوبی است که بازیکنان خوبی هم دارد. آقای الهامی و همکاران‌شان می‌توانند در اینجا روزهای خوبی را برای مس به وجود بیاورند. بازیکنان ما هم انگیزه زیادی دارند و مطمئنم فردا یک بازی زیبایی از کار در می‌آید چون هر دو تیم بازیکنان فنی خوبی دارند. هدف اصلی ما هم این ا ست سه امتیاز را به دست بیاوریم و خودمان را بالای جدول نگه داریم. 

 *5 بازیکن مصدوم داریم
  گل‌محمدی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: محروم نداریم. پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی مصدوم هستند، میلاد سرلک و وحید امیری دیگر مصدومان‌مان هستند. البته پنج بازیکن مصدوم داریم که آن یکی را یادم نیست.  

 *لیست تیم ملی غافلگیرانه بود
  وی در مورد اعلام فهرست تیم ملی قبل از انجام بازی پرسپولیس چه تأثیری می‌تواند در این تیم داشته باشد، عنوان کرد: بازیکنان ما  آنقدر حرفه‌ای هستند که به این مسائل توجهی نکنند. اما در هر صورت یک مقدار غافلگیرانه بود، زمانی که لیست اعلام شد. اما شاید 90 درصد بازیکنان تیم ملی مشخص بود و اینکه چه بازیکنانی دعوت می‌شوند. به انتخاب‌ها احترام می‌گذاریم و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنیم. 

 *تیم ملی فوتبال می تواند تا فینال جام ملت ها صعود کند 
 سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت تیم ملی در جام ملت‌ها گفت:‌ با توجه با اینکه بازیکنان فوق‌العاده با تجربه‌ شده‌اند و قرعه خوبی هم نسبتاً‌ داریم تیم ملی می‌تواند با یک آمادگی خوب تا فینال برود و بازیکنان ما این روزها را هم دیده‌اند و کادر فنی با تجربه‌ای هم داریم. امیدوارم شاهد نتیجه خوبی از سوی تیم ملی باشیم. 

 *عمری شاید بتواند خودش را سرباز کند اما باید در پرسپولیس بماند
  گل‌محمدی در مورد اینکه سربازها تا پایان فصل می‌توانند در تیم‌های باشگاهی‌شان بمانند و با این حال خبری منتشر شده که عمری به ملوان می‌رود، گفت: با توجه به صحبتی که مسئولان نظام وظیفه کرده‌اند میلاد سرلک مشکلی برای ادامه کار نداشته باشد و تصمیم خوبی هم گرفته شد. شاید حدود 35 تا 40 بازیکن بودند که این مشکل را داشتند و می‌توانند تا پایان فصل در خدمت تیم‌های‌شان باشند. محمد عمری هم فکر نمی‌کنم تصمیمی به غیر از ماندن در پرسپولیس بگیرد. شاید بتواند خودش را سرباز کند اما آنچه مهم است اینکه باید در این تیم بماند. امسال هم در این تیم بماند تا ببینیم فصل بعد چه اتفاقاتی می‌افتد.  

 * تجربه شد تا افراد آگاه به قوانین تصمیم بگیرند تا این فضاحت رخ ندهد
  وی در مورد بازگشت‌ امتیازهای سپاهان و پرسپولیس گفت: صحبت زیاد شد. اتفاقات عجیب و غریبی در وضع قوانین به وجود آمد که از همان اول قابل پیش‌بینی بود این مسائل به وجود می‌آید. من خودم در این مورد صحبت کردم و گفتم چه مشکلاتی به وجود خواهد آمد و این اتفاقات هم افتاد. شاید اتفاقات زیاد کارشناسانه نبود و وضع این قوانین و تغییرات عمده‌ای در نقل و انتقالات و بودجه داشته باشیم. باید از همه کارشناسان استفاده می‌شد از مربیان، سرپرستان، مدیران عامل، اصحاب رسانه همه باید در این تغییرات و وضع چنین مقرراتی دخیل بودند و مشکلات را به حداقل می‌رساندند اما متأسفانه عجولانه این کار را کردند و غیر کارشناسانه بوده قطعاً صدمات زیادی به باشگاه‌ها از جمله خود ما وارد شد. متأسفانه نتوانستیم از گروه‌مان صعود کنیم. هر چند که گروه خیلی سختی هم بود. این اتفاقات به ضرر باشگاه‌ها شد تا اینکه به نفع باشگاه‌‌ها باشد. شاید تجربه خوب برای باشگاه‌ها باشد تا افراد آگاه و کارشناس تصمیم‌گیرنده شوند نه اینکه دو سه نفر دور هم بنشینند، قوانین را وضع کنند و آخرش هم به این فضاحت برسیم و واقعاً جای تأسف دارد.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار