PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این تیم می‌تواند امسال اتفاقات خیلی خوبی را در جام ملت‌ها رقم بزند.
کیهان ورزشی- 

 آندرانیک تیموریان درمورد برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: به عنوان کوچکترین فرد تیم ملی، برای تیم ملی و کشورم آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاءالله بتوانیم در جام ملت‌ها با کمک هم دستاورد خیلی خوبی را به دست بیاوریم.

وی درخصوص اینکه بازی با بورکینافاسو و اندونزی چقدر به تیم ملی کمک خواهد کرد، گفت: تیم خیلی خوبی داریم. اکثر لژیونرها هم آمده‌اند. این تیم می‌تواند امسال اتفاقات خیلی خوبی را در جام ملت‌ها رقم بزند. اگر کمی خوش شانس باشیم می‌توانیم نتایج قابل قبولی را بگیریم. یقین دارم این بازیکنان می‌توانند به نحو احسن و با توانایی‌هایشان برای این مملکت افتخار آفرینی کنند. بورکینافاسو یک تیم آفریقایی است. همه تیم‌های آفریقایی خوب هستند. این بازی و همچنین بازی با اندونزی می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. امیدوارم با نتایج و روحیه خوبی وارد مسابقات شویم.

تیموریان درخصوص حرف و حدیث‌هایی که پیرامون لیست اعلامی تیم ملی به وجود آمده، عنوان کرد: همه بازیکنان، چه آن‌هایی که هستند و چه آن‌هایی که بودند، برای سرمربی و کادرفنی تیم ملی قابل احترام هستند. برای بچه‌هایی که هم که الان نیستند آرزوی موفقیت دارم. افتخار این مملکت هستند. برای بهتر شدن جا دارند. امیدوارم در لیست‌های آینده باشند. امیر قلعه نویی تصمیم می‌گیرد چه بازیکنانی باشند. نسبت به شرایط تاکتیکی و داشته‌هایمان باید جلو برویم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها