PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۸۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان اردبیل حضور یافت.
کیهان ورزشی- 

 کیومرث هاشمی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان اردبیل اظهار داشت: تشکر می‌کنم از مسئولین استان شرایطی را فراهم کردند که امروز ما در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنیم.

وی افزود: ما یک اصل در منشور کمیته بین‌المللی المپیک داریم که همه فدراسیون‌های کشورها و جهانی از آن تبعیت می‌کنند. این منشور می‌گوید که بالاترین نفراتی که در افتخارآفرینی و قهرمانی‌ها نقش دارند ورزشکاران هستند. کمیسیون ورزشکاران یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌ها در کمیته بین‌المللی المپیک است و نشانگر این است که اگر قهرمانان و ورزشکاران حضور نداشته باشند ما هیچ شانی نخواهیم داشت. این مراسم نیز در راستای همین نگاه‌ها است و باید تلاش کنیم که حرمت ورزشکاران و پیشکسوتان را نگه داریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران استان اردبیل خاطرنشان کرد: این خطه قهرمانان زیادی را معرفی کرده و همواره این استان در دو حوزه آقایان و بانوان نفراتی را در تیم‌های ملی داشته و همچنین در بحث مدال‌آوری نیز اردبیل همیشه در صدر قرار داشته است. این قهرمانان بارها و بارها تلاش کردند که پرچم ایران در میادین مختلف به اهتزاز درآید.

هاشمی تصریح کرد: هرساله مقام معظم رهبری با جامعه ورزش دیدار دارند و یک ماه پیش نیز این توفیق را داشتیم که خدمت ایشان برسیم و از رهنمودهای رهبر انقلاب بهره بگیریم. چندی پیش مراسم تجلیل از مدال‌آوران با حضور رییس‌جمهور برگزار شد و این نشان می‌دهد که تا چه اندازه مسئولین به مقوله ورزش اهمیت می‌دهند. همیشه تاکید رهبر انقلاب درخصوص حمایت از ورزشکاران است و اینکه تسهیلاتی را در اختیار آنها بگذاریم. رهبر انقلاب تاکید کردند که اگر ایران قوی می‌خواهیم باید ورزش قوی داشته باشیم و به ورزش باید بیشتر بها داده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار