PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای کسب بهترین نتیجه با یکدلی به جام ملت‌ها می‌رویم.
کیهان ورزشی- 

روزبه چشمی در حاشیه تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازی با بورکینافاسو، اظهار داشت: بازی با بورکینافاسو از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی به دلیل خوب بودن حریف، خوب بود. کادرفنی هم اهدافی داشت که بازیکنان باید آن را در زمین پیاده می‌کردند. هم نتیجه خوبی گرفتیم و هم بحث‌های تاکتیکی مدنظر اجرا شد.

وی درمورد شرایط روحی و روانی ملی‌پوشان در فاصله ۶ روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا گفت: نزدیک بازی‌ها هستیم و از روز اولی که کار خود را با کادرفنی جدید شروع کردیم، تلاشمان این بود نتیجه خوبی بگیریم. با یکدلی به عنوان یک تیم وارد بازی‌ها می‌شویم تا بهترین نتیجه را بگیریم. کار سختی داریم. تیم‌های دیگر آسیا هم بزرگ هستند و آمادگی دارند. از مردم و رسانه‌ها هم می‌خواهم حمایت کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم.

بازیکن تیم ملی درخصوص شرایط اردوی کیش، عنوان کرد: اردوی خوبی بود. از مسوولان تشکر می‌کنم که این اردو را در کیش برگزار کردند زیرا هوا و زمین خوب بود. همه چیز هم برای اینکه بتوانیم بازی اول را خوب شروع کنیم، آماده است. بازیکنان و کادرفنی نیز سعی دارند بهترین اتفاق و نتیجه رقم بخورد. از مردم هم ممنون هستیم که همیشه ما را دعا کردند.

چشمی افزود: از هوادارانی هم که روز گذشته به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتواینم با یک نتیجه خوب محبت آنها را جبران کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار