PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در غیاب ۳ بازیکن برگزار شد.
کیهان ورزشی- 

تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازی روز گذشته مقابل بورکینافاسو از ساعت ۱۲:۴۵ امروز در زمین ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد‌.

* پیش از ورود بازیکنان به زمین، شجاع خلیل‌زاده آب‌پاش کنار زمین را به سمت حسین کنعانی‌زادگان گرفت تا این بازیکن را خیس کند.

* حسن تفتیان، قهرمان دوومیدانی ایران هم برای تمرین روی پیست تارتان ورزشگاه کیش در این مجموعه حضور داشت و رکوردگیری تمرین را انجام می‌داد.

* روزبه چشمی، سامان فلاح و مهدی قائدی، پیش از آغاز تمرین به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداختند.

* محمد محبی و صادق محرمی زیر نظر پزشک تیم در محل اقامت تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

* مهدی طارمی هم ظهر امروز با اجازه از سرمربی و سرپرست تیم ملی برای انجام کار شخصی چند ساعت به تهران سفر کرد و فردا صبح به جمع ملی‌‌پوشان اضافه خواهد شد.

*  حمید مطهری و آندرانیک تیموریان در بخشی از تمرین به پاس‌کاری تک‌ضرب و ۲ استپ پرداختند که این موضوع کری و کل‌کل بین  ۲ مربی تیم ملی را به همراه داشت. مطهری پاس‌های محکمی به آندو می‌فرستاد که این مسئله نگرانی شوخ‌طبعانه آندو از پارگی تاندونش را به همراه داشت.

* پس از دویدن، بازیکنان روی زمین دراز کشیده و تمرین شکم و ریکاوری عضلات را زیر نظر مربی بدنساز انجام دادند.

* رامین رضائیان که در روزهای اخیر در تمرینات تیم ملی غایب بود، امروز برای اولین بار برای لحظاتی در کنار سایر هم تیمی‌هایش تمرین کرده و در بخش آقا وسط حضور داشت.

* پس از دویدن، بازیکنان روی زمین دراز کشیده و تمرین شکم و ریکاوری عضلات را زیر نظر مربی بدنساز انجام دادند.

* علیرضا بیرانوند که در بازی با بورکینافاسو دچار ضرب خوردگی در ساق پا شده بود، امروز حضور فعالی در تمرینات نداشت و پس از چند دقیقه صحبت با سرمربی تیم، در بخش آقا وسط، روی یک صندلی نشسته بود.

* در این بخش تمرین دینکا آلین، مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی سید حسین حسینی را از سایر نفرات جدا کرده و به صورت اختصاصی با او تمرین می‌کرد.

* رامین رضائیان نسبت به خشک بودن زمین، اعتراض کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها