PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
وزیر ورزش و جوانان از دیدارش به همراه علیرضا دبیر با نناد لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی کشتی، در صربستان خبر داد.
کیهان ورزشی- 

کیومرث هاشمی پس از ورود به کشور صربستان، اظهار کرد: با توجه به روابط خوب سیاسی بین ایران و صربستان، تفاهمنامه‌های ورزشی بین وزرای ورزش ایران و صربستان را در دستور کار داریم.

او افزود: علاوه بر این دیدار با رییس اتحادیه جهانی کشتی دیدار خواهیم کرد؛ چرا که رشته کشتی یکی از رشته‌های پراهمیت برای ورزش کشور است و با توجه به اینکه حدود ۲۰۰ روز دیگر تا المپیک باقی مانده است دیدار با نناد لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی کشتی، با حضور علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی، مد نظر قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بازدید از مجموعه دانشکده تربیت بدنی و دیدار با اعضای هیات علمی این دانشکده در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: همچنین از مرکز سنجش و امور پزشکی بلگراد به عنوان یکی از مراکز خوب پزشکی دنیا و خانه فوتبال این کشور که یکی از سه خانه برتر فوتبال اروپا است، بازدید می‌کنیم.

هاشمی ادامه داد: همچنین نشستی با رییس کمیته ملی المپیک صربستان در دستور کار است که تمامی این موارد به بهبود ارتباطات ورزشی ایران و صربستان کمک می‌کند تا بتوانیم به بهترین شکل با همکاری سفارت ایران در صربستان از ظرفیت‌های ورزشی دو کشور استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه از خانه فوتبال صربستان بازدید کرد. «خانه فوتبال» سال ۲۰۱۱ با حمایت وزارت ورزش صربستان، فیفا و یوفا در زمینی به مساحت ۱۱.۵ هکتار و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیون یورو ساخته شد و زمین‌های فوتبال، پیست تارتان و هتل از امکانات «خانه فوتبال» بلگراد است.

هاشمی در این بازدید به همراه محمدحسن تقی‌زاده، مدیر کل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان با مسئولان «خانه فوتبال» صربستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها