PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۸۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
برای " ابوالفضل جلالی " که خودش را ثابت کرد
به وقت ستاره شدن

برای این چپ پای استقلالی زندگی وقتی رنگ دیگری به خود گرفت که پرنده خوشبختی روی شانه اش نشست و تهور کارلوس کی روش در جام جهانی، مجالی به او بخشید تا خودی نشان دهد و او نیز فرصت به چنگ آورده را دو دوستی چسبید و در آن نبرد دشوار برابر آمریکا خوش درخشید.
" جلالی جوان " که آن روز 24 سال را پشت سر گذاشته بود نشان داد که مرد روزهای بزرگ و نبردهای دشوار است اما آن اتفاق اهرمی نشد تا در ادامه و پس از بازگشت به لیگ ایران بتواند آنگونه که دلش می خواهد مسیر رو به جلو را بپیماید.
ساپینتو ، مرد عاصی نیمکت استقلال آن اعتقادی که باید را به این بازیکن نداشت. گاه می آمد و گاه می رفت. مصدومیت هم مزید بر علت شد تا کمی از قافله دور بماند. او که به نیمکت میخکوب شده بود به دنبال فرصتی می گشت تا باز هم برای آبی ها خوش بدرخشد. فصل برای استقلال و برای او به سبب حضور مرد پرتغالی ، سبز نبود اما پسر جوان جناح چپ استقلال عقب ننشست . جنگید تا حقش را بگیرد. حضور رقیبی سربه زیر و پرتلاش به نام " جعفرسلمانی" به همان اندازه ای که وی را از تکرار میخکوب شدن های فصل قبل نگران می کرد ، بنزین سبزی نیز تلقی می شد . آنها رقابت کردند و در دوران " پسا ساپینتو" و به وقت حضور " جواد نکونام " ، جلالی پرواز دیگری را آغاز کرد . نمایش های او در این فصل از لیگ برتر نشان داد که نه آن میخکوب شدن ها حقش بود و نه این نادیده گرفتن ها از سوی مردان نیمکت تیم ملی سزاوار اوست. حالا پاهای پرتلاش او چپ آبی ها را بیمه کرده است . بودن او در این جایگاه نوید آمدن روزهایی را می دهد که آن قله بلند را هم فتح کند؛ قله ای که نامش جناح چپ تیم ملی است؛ او می تواند.

*حمید ترابپور

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها