PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
در بخش آقا وسط آندرانیک تیموریان با پوشیدن کاور زرد در یکی از گروه‌هایی که مهدی طارمی، سامان قدوس، روزبه چشمی، رضا اسدی هم حضور داشتند، شرکت کرد.
کیهان ورزشی-

اولین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور تمام نفرات، پیش از بازی دوم در جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در زمین شماره ۲ کمپ الریان برگزار شد. 
 *پیش از آغاز این تمرین میلاد محمدی دقایقی با مهدی نبی صحبت کرده و سپس همراه با سید حسین حسینی پاسخگوی اهالی رسانه شد. 
* شجاع خلیل‌زاده که در دیدار با فلسطین از ناحیه کف پا دچار مصدومیت شده با پوشیدن کتانی امروز فقط به قدم زدن کنار زمین پرداخت. 
* پس از صحبت‌های ابتدایی بازیکنان با قلعه‌نویی، آنها زیرنظر علی اصغر قربانعلی پور تمرینات بدنی را آغاز کرده و در ادامه به دویدن دور زمین پرداختند.    
  *سامان فلاح و مهدی ترابی هم که دچار مصدومیت جزئی هستند، زیرنظر علیرضا شهاب، فیزیوتراپیست تیم ملی به صورت اختصاصی تمرین کردند.      
 *امیر قلعه‌نویی به دلیل سینوزیت مانند تمرین‌های قبلی از یک سرپوش برای حفاظت از سر خود استفاده کرد. سرمربی تیم ملی پیش از شروع تمرین برای لحظاتی با یکی از مسئولان کمپ الریان صحبت کرد. 
 * زمانی که بازیکنان مشغول بازی آقا وسط بودند، کادرفنی برای ثانیه‌هایی با حسین کنعانی‌زادگان شوخی کردند.
 * پس از صحبت‌های ابتدایی بازیکنان با قلعه‌نویی، آنها زیرنظر علی اصغر قربانعلی پور تمرینات بدنی را آغاز کرده و در ادامه به دویدن دور زمین پرداختند.         
 * در این لحظه سرمربی تیم ملی بالای سر سردار آزمون حاضر شده و با او مشغول صحبت شد. 
 * آقا وسط در قالب ۳ گروه بخش بعدی تمرین تیم ملی بود که در این بخش آندرانیک تیموریان نیز با پوشیدن کاور زرد در یکی از گروه‌هایی که مهدی طارمی، سامان قدوس، روزبه چشمی، رضا اسدی هم حضور داشتند شرکت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها