PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
نایب قهرمان المپیک توکیو گفت: مسئولان هر چقدر زودتر جلو بیایند و از ورزشکاران حمایت کنند تا با انگیزه بیشتری در المپیک پاریس حاضر شویم.
کیهان ورزشی- 

علی داودی در مورد انتظار حمایت در فاصله شش ماه تا المپیک پاریس بیان کرد: حمایت ها انجام نشده است و امیدوارم این حمایت‌ها شروع شود چون در نتیجه کار ما تاثیرگذار است. حدود شش ماه تا المپیک پاریس باقی مانده است و هر چقدر زودتر مسئولان جلو بیایند، بهتر است.

داودی در واکنش به صحبت‌های سجاد انوشیروانی مبنی بر اینکه باید ۳۰ میلیارد تومان پاداش برای مدال طلای المپیک در نظر بگیرند تا برای ورزشکار انگیزه شود تصریح کرد: چرا نمی‌شود چنین پاداشی پرداخت کرد. ایران کشور ثروتمندی است از طرفی مگر چند نفر در المپیک مدال طلا می‌گیرند. قطعا اگر پاداش خوبی در نظر بگیرند ورزشکاران با انگیزه بیشتری در المپیک حاضر می‌شوند و به مدال فکر می‌کنند.

نایب قهرمان المپیک توکیو در مورد نیاز به بهبود رکوردش در حرکت یک‌ضرب تاکید کرد: من آنچنان مشکل جدی در یک ضرب ندارم و حدود چهار، پنج کیلوگرم باید افزایش رکورد داشته باشم. این افزایش رکورد که اتفاق بیفتد در دو ضرب می‌توانم کار را راحت‌تر جلو ببرم. 

او در مورد شرایط خود برای قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ گفت: داریم خوب جلو می رویم. دو هفته دیگر مسابقات قهرمانی آسیا هست و امیدواریم که آنجا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. من در جام جهانی تایلند که شرکت کنم سهمیه المپیکم قطعی می‌شود و ان‌شاءالله پس از آن برای المپیک پاریس آماده خواهم شد. برای قهرمانی آسیا فکر نمی‌کنم نسبت به مسابقات قبلی خیلی تغییر رکورد داشته باشم و با یک تمرین خوب، برای المپیک پاریس پرقدرت آماده می‌شوم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار