PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
با تصمیم رئیس هیات فوتبال استان تهران کارگروه ویژه‌ای برای رصد و نظارت بر هفته‌های پایانی لیگ‌های پایه تشکیل شد.
کیهان ورزشی-

حساسیت هفته‌های پایانی لیگ‌های پایه در استان تهران باعث شده به دستور میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران کارگروه ویژه‌ای برای رصد و نظارت بر مسابقات هفته‌های پایانی تشکیل شده تا صحت تمام مسابقات مورد راستی آزمایی قرار بگیرد.

رئیس هیات فوتبال استان تهران برای از بین رفتن شائبه‌های احتمالی ضمن تاکید به استفاده از بهترین داوران و ناظران خواستار پالایش و رصد جدی کارگروه ویژه نظارت در هفته‌های پایانی شده‌ است.

لازم به یاد آوری است چنانچه در برگزاری مسابقات انجام شده گزارش‌هایی مبنی بر تبانی یا کم کاری از سوی ناظران و کارگروه ویژه ارسال و تخلفات احتمالی اثبات شود، در راستای احقاق حقوق تیم‌هایی که موارد اخلاقی را رعایت کرده‌اند ضمن ارجاع پرونده متخلفین به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق، شدیدترین برخوردها با متخلفان احتمالی انجام خواهد شد.

هیات فوتبال استان تهران ضمن تقدیر از تیم‌هایی که همواره اصول حرفه‌ای و اخلاقی را رعایت و همواره تلاش کرده‌اند بر مدار صحت و درستی حرکت کنند از همه مدیران، مربیان، بازیکنان و دیگر عوامل تیم‌ها می‌خواهد مانند همیشه انرژی خود را روی انجام بازی جوانمردانه متمرکز کنند و به انجام فوتبالی پاک در هفته‌های پایانی لیگ‌های پایه تاکید دارد.

همه تیم‌های میزبان ملزم به تصویربرداری ویدیویی از بازی‌های خود خواهند بود و براساس قوانین باید پس از پایان مسابقه یک نسخه از فیلم تهیه شده را به ناظر بازی تحویل دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار