PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
تمرین امروز تیم‌ ملی فوتبال با روحیه بالای ملی‌پوشان برگزار شد.
کیهان ورزشی-

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ و با حدود ۱۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. 
 * در زمان خروج ملی‌پوشان از اتوبوس، مهدی طارمی که یک باند مخصوص همراه خود دارد صدای مداحی را بلند کرده بود که این امر فضای خاصی را در کمپ به وجود آورد. 
 * پیش از ورود بازیکنان به زمین، آندرانیک تیموریان در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه این بار کت تن کیست گفت: بگذار بچه‌ها بیایند و از انها بپرسم! 
 * مربی تیم ملی در ادامه مانند تمرین‌های گذشته به چالش زدن ضربات آرام به سمت یک خط معین با حمید مطهری و رحمان رضایی پرداخت. آندو پس از زدن ضربه سوم که توپ را کمی عقب‌تر از ضربه حمید مطهری قرار داد، از رحمان رضایی درخواست کرد این مورد را داوری کند که او در ابتدا حق را به مطهری داد اما در ادامه اعلام کرد صحنه با VAR بررسی شده و حق با تیموریان است. همین امر سبب شد آندو با شادی بگوید "چمپیون"
 * امیر قلعه‌نویی نیز پیش از شروع تمرین، این چالش را با سردار آزمون، مهدی ترابی و حسین کنعانی‌زادگان انجام داد.
 * شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی پیش از شروع تمرین با رسانه‌ها صحبت کردند. هر ۲ بازیکن روی این موضوع تاکید داشتند که بازی با ژاپن فراموش شده و تمام تمرکز خود را معطوف دیدار با قطر کرده‌اند. 
 * ملی پوشان پس از صحبت‌های ابتدایی قلعه‌نویی و انجام حرکات کششی به ۳ گروه با کاورهای نارنجی و سفید تقسیم شده و به نرم دوی بین میله‌های نصب شده در زمین پرداختند. 
 * یک هوادار که مدعی رفاقت با علی قلی‌زاده بود، با حضور در محل تمرین قصد داشت با این بازیکن صحبت کند که البته با توجه به آغاز تمرین نتوانست این کار را انجام بدهد. 
 * انگیزه و روحیه ملی‌پوشان با توجه به پیروزی مقابل ژاپن بسیار بالا بود. 
 * رسانه‌هایی از قطر و ژاپن در این تمرین حضور داشتند. 
 * در لحظات پایانی حضور رسانه‌ها در کمپ الریان، بازی آقاوسط توسط ملی‌پوشان در قالب ۲ گروه انجام شد. 
 * بهتاش فریبا و مجید جلالی نیز خود را به این محل رساندند تا تمرین را از نزدیک تماشا کنند.
 تیم ملی از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه در ورزشگاه الثمامه به مصاف قطر می‌رود.   
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها