PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته تمرینی تاکتیکی را در کمپ الریان برگزار کرد؛ مکانی نزدیک به هتل ملی پوشان.
کیهان ورزشی-

به گزارش خبرنگار اعزامی به قطر ، شاگردان امیر قلعه نویی امروز نیز آخرین تمرین خود قبل از دیدار با قطر را برگزار خواهند کرد.
شهر دوحه طی دو روز گذشته متاثر از تقابل روز چهارشنبه میزبان و ایران به محل کری خوانی هواداران دو تیم تبدیل شده است اما با این حال از تب و تاب روزهای اول با توجه به حذف تعدادی از تیم های عربی  کاسته شده است با این حال حضور اردن در نیمه نهایی با توجه به پرشور بودن هواداران شان همچنان مورد توجه است.
نکته مهمی که از روز گذشته در قطر خبرساز شده است به کم شدن بلیت های ایران برای بازی فردا مرتبط می شود، موضوعی که از ابتدا قابل پیش بینی بود زیرا قطری می دانند که برای عبور از ایران اول باید جنگ روی سکوها را برنده شوند.
آنها حتی در اقدامی عجیب خواستار تغییر محل مسابقه شدند که با مخالفت جدی ایران و همچنین ای اف سی روبرو شد.
تیم ملی به جز محرمی و صادقی مصدوم بقیه نفرات خود را در اختیار دارد.
رسانه های عربی  همچون الرای قطر امروز به بازگشت مهدی طارمی به ترکیب ایران اشاره داشتند و  به نوعی نگران این اتفاق هستند.
انتخاب احمد العلی داور کویتی برای این بازی نیز در نوع خود دور از انتظار بود اما وی برای ایرانی ها داور خوش یمنی بوده است.
وی ۳ قضاوت برای تیم‌های استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان را در لیگ قهرمانان آسیا داشته که حاصل آن کسب یک پیروزی و دو تساوی بوده است.
پرسش مهم قبل از بازی فردا به ترکیب تیم ملی مرتبط می شود و اینکه قلعه نویی به جز طارمی که به جمع نفرات اصلی اضافه می شود آیا به ترکیب برنده دیدار با ژاپن دست می زند یا خیر؟
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که به ایران برگشته بود امروز بار دیگر به دوحه می آید و اینبار احتمالا وزیر ورزش هم در کنار او خواهد بود.
گفته می شود که تاج برای تامین ارز به جهت پاداش دادن به بازیکنان در صورت حضور در فینال و قهرمانی احتمالی راهی ایران شده بود.
دیدار ایران و قطر فردا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه برگزار خواهد شد.

                                                                                           *حمید ترابپور - دوحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار